וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט אטקה המחודש יגיע באוקטובר

6.9.2020 / 17:07

יבואנית סיאט לישראל החלה במכירה מוקדמת של הקרוסאובר אטקה מתוח הפנים. ברשימת החידושים: רענון עיצוב, מערכות בטיחות, רמת גימור חדשה ועליית מחירים

סיאט אטקה: מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
סיאט אטקה המחודש, כאן ברמת הגימור EXPERIENCE החדשה/אתר יצרן, יצרן

כארבע שנים לאחר שהוצג, מגיעה מתיחת הפנים לקרוסאובר הקומפקטי של סיאט. מתיחת הפנים לדגם שמגיע אלינו דווקא ממפעלי הקונצרן בצ'כיה תכלול עדכון אבזור, בטיחות ורמות גימור חדשות.
כבעבר, רמת הגימור הבסיסית תהייה ה"STYLE" ומחירה יהיה 144 אלף שקלים (142 טרום מתיחת הפנים), מעליה רמת הגימור "EXPERIENCE" שמחליפה את רמת הגימור אקסלנס תעלה 164 אלף שקלים ורמת הגימור FR תעלה 169 אלף שקלים. כלי הרכב עצמם צפויים להגיע באוקטובר.

סיאט אטקה: מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
1.8 ס"מ תוספת לאורך הכללי בשל הפגושים החדשים/אתר יצרן, יצרן

החזית מקבלת מסגרת חדשה לגריל ומכסה מנוע חדש. עוד בחזית, מעבר לתאורת לד מלאה בתאורה הראשית ופנסי הערפל בכל רמות הגימור. דלת תא המטען שונתה גם היא עם כיתוב שם הדגם בפונט כתב יד חדש, התאורה האחורית גם היא מסוג לד עם איתות דינאמי (בשתי רמות הגימור הגבוהות). עיצוב הפגושים החדש מוסיפים 1.8 ס"מ לאורך הכללי שעומד על 438 ס"מ, בשאר המימדים אין שינוי.

עוד בוואלה!

סיבוב היכרות: סיאט אטקה 1.5 ליטר FR

לכתבה המלאה
סיאט אטקה: מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים וירטואלי ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים השינוי הבולט ביותר הוא לוח המחוונים הווירטואלי ומערכת המולטימדיה. לוח המחוונים החדש בגודל 10.25 אינץ' יגיע ברמת הגימור הגבוהות יחד עם מסך מולטימדיה בגודל 9.2 אינץ' (8.25 אינץ' ברמות הגימור הרגילות). המערכת בעלת קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל קארפליי האחרון גם בחיבור אלחוטי. עוד בשינויים בתא הנוסעים, 4 שקעי USB מסוג C, שניים מלפנים ושניים ליושבים מאחור שמקבלים מעתה גם יציאות מיזוג. מרמת הגימור EXPERIENCE מקבל האטקה גם כניסה והנעה ללא מפתח, שליטה על ההילוכים מההגה, מושב נהג חשמלי, בורר מצבי נהיגה ועוד. רמת הגימור FR מקבלת גימור ספורטיבי בדמות עיטורי FR, מושבי ספורט ומערכת שמע של BEATS.

סיאט אטקה: מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
תאורת לד גם בפנסים האחוריים וחיישני רוורס ב"יציאות האגזוז" המזויפות/אתר יצרן, יצרן

כבעבר, לישראל יגיע האטקה עם מנוע ה-1.5 ליטר ולו 150 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. ההנעה היא קדמית ותיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמד בעלת 7 הילוכים. הביצועים הם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ומהירות מירבית של 200 קמ"ש.מנועי ה-1.0 ליטר איתם הוא משווק בחו"ל אינם מוצעים עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע ה-2.0 ליטרים 190 כ"ס משודך רק להנעה הכפולה.

סיאט אטקה: מתיחת הפנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
חישוקי 18 אינץ' ברמות הגימור הגבוהות/אתר יצרן, יצרן

מערך הבטיחות שיוצע כבר מרמת הגימור "סטייל" יכלול ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וחיישני חניה מקוריים. רמת הגימור XP תכלול בנוסף מצלמת רוורס והתרעה על רכב ב"שטח מת" וברמת הגימור FR יהיו גם חיישני חניה היקפיים ומערכת עזר לחניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully