וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד ברונקו אוברלנד קונספט: גרסת הרפתקאות למרחבים הגדולים

וואלה!רכב

9.10.2020 / 11:36

אין ספק שפורד למדה מ-Jeep, ולא רק במישור הטכני; ג'יפ מפגיזה עם רכבי תצוגה במואב? אז פורד מציגה גרסת תצוגה Overland, עוד לפני שנמכר ברונקו בודד לציבור הרחב

פורד ברונקו אוברלנד קונספט. יצרן, אתר יצרן
רכב התצוגה מפוצץ באבזור מחנאות מלוא החופן/אתר יצרן, יצרן

הקרב על הגמוניית השטח בארצות הברית הולך ומתלהט; מדי שנה מציגה Jeep את דגמי התצוגה שלה ב-Easter Jeep Safari במואב, אז פורד עושה את זה ב- Bronco Super Celebration East בטנסי. ברונקו Overland מתבסס על ברונקו 5 דלתות ברמת גימור Badlands הכוללת מלכתחילה צמיגי שטח מלא בקוטר נדיב של 35 אינץ', עם חבילת שטח הכוללת נעילות רוחביות, ניתוק מוט מייצב קדמי, ומתלים מוגבהים של בילשטיין H.O.S.S. אם זה מזכיר לכם את המפרט של ג'יפ רוביקון, לא טעיתם. דגמי Sasquatch (אלוהים, איזה שמות!) של ברונקו הם המקבילה הפורד'ית של רוביקון. יחידת המינוע צנועה יחסית, זהו ארבע-בוכנות 2.3 ליטר 270 כ"ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים ידנית. אני משער שאם הקונספט הזה יעלה אי פעם על השביל, הוא יקבל גם מנוע דיזל בשרני וחסכוני יותר.

פורד ברונקו אוברלנד קונספט. יצרן, אתר יצרן
אוהל גג של Yakima - החברה המובילה לציוד שעולה לכם על הגג/אתר יצרן, יצרן

ברונקו המסעות לא עבר שינויים מסיבייים כמו למשל, הכפלת מיכלי דלק בסגנון האוסטרלי. עיקר ההסבה מתמקד בהרכבת אבזרים מקטלוג הציוד של פורד, אבל גם זה נחמד. התוספת העיקרית הוא אוהל גג זוגי מתוצרת Yakima. בתא הנוסעים יש שפע שקעי טעינה, מערכת קשר/כריזה, מסך מוגדל לצרכי ניווט, ושאר זוטות. בתא המטען מונח מקררARB נשלף, וסידור פנימי עם מגירות ומתקני בישול למיניהם. ניתן להעמיס על הרכב מזוודות מטען אטומות למים ועל הדלת האחורית מותקן שולחן קפה, אבזר שימושי מאין כמוהו. בפגוש המתכת הקדמי מורכבת כננת ARB 10,000 ליברות עם כבל פלזמה, מאחור מתנוססת אנטנת קשר / תורן לדגלון התראה אדום. יש גם תאורת לד 360 מעלות הכוללת בר-לד ברוחב 40 אינץ'.

עוד בוואלה!

הוצגו: פורד ברונקו וברונקו ספורט

לכתבה המלאה
פורד ברונקו אוברלנד קונספט. יצרן, אתר יצרן
מגירות פנימיות וציוד בישול/אתר יצרן, יצרן

ולפעמים, החגיגה נגמרת

נראה כי בזמן שמהנדסי פורד עבדו על תכנון הברונקו החדש, צוות לא פחות מרשים של אנשי שיווק עבד על המיצוב ודרכי השיווק. הייתה להם דוגמא מצויינת במרכז הכוונת, זהו ג'יפ רנגלר שמכר ב-2019 כ-195,000 רנגלרים רק בארצות הברית. פורד נחושה לתת נגיסה רצינית בפלח שוק זה, אותו זנחה לפני עשרות שנים. ג'יפ ניצלה היטב את מעמדה המונופוליסטי בפלח השוק של הג'יפאות הקשוחה, אבל נראה כי המסיבה הסתיימה.

פורד ברונקו אוברלנד קונספט. יצרן, אתר יצרן
סביבת הבידוד המושלמת/אתר יצרן, יצרן

בשנה האחרונה הצליחה פורד לעורר מהומת אלוהים ברחבי הרשת, עוד בטרם נמסר ברונקו בודד ללקוח שגרתי. השקת רכבי תצוגה היא פטנט וותיק של ג'יפ, ונראה כי הברונקו יעשה ל-Jeep בית ספר לא קטן. פורד עשו כמה בחירות חכמות מאוד; למשל, הויתור על סרן קדמי חי, לטובת מתלים עצמאיים. בדרך זו תהיה לברונקו התנהגות כביש נעימה ובטוחה מזו של הרנגלר, על חשבון ירידה מזערית ביכולות השטח. זה מתאים מאוד ל-2021, בחירה טובה לעניות דעתי. כך או כך, השוק גועש ומצפה לברונקו'אים הראשונים שיימסרו ללקוחות. כבר היום יש לפורד ברונקו רשימת המתנה של 18 חודשים, ועוד היד נטויה. אנחנו כבר מחכים לראות אותם מצטרפים ל'חוצה ישראל' של מועדון הפטרולים, לך תדע מתי זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully