וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויטה לנד קרוזר המחודש בישראל, מתחזק ומתיקר

5.11.2020 / 17:48

רכב השטח של טויוטה מתחדש, ומקבל את מנוע ה-2.8 ליטרים החדש עם 204 כ"ס, שיפור בביצועים, מערכת מולטימדיה חדשה ומערכות בטיחות, גם המחיר מטפס ל-315 אלף שקלים לגרסת הבסיס

לנד קרוזר המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
דור הולך ודור בא והלנד קרוזר ממשיך להיות הסמן של השוק/אתר יצרן, יצרן

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל מודיעה היום על תחילת השיווק של הלנד קרוזר החדש. רכב השטח שיוצע כמו בעבר בתצורת 3 דלתות עם 5 מושים ותצורת 5 דלתות עם 5 או 7 מושבים יציע יותר כוח, אבזור ומערכות בטיחות.

כמה שבועות אחרי שהטויוטה היילקס החדש קיבל את מנוע ה-2.8 החזק של טיוטה עם 204 כ"ס ב-3,000 סל"ד (177 בדגם הקודם) ו-51 קג"מ ב-1,600 סל"ד (45.9 בקודם) מגיע תורו של הלנד קרוזר להצטייד ביחידת הכוח הזו. הביצועים משתפרים והתאוצה ל-100 קמ"ש תהייה עכשיו תוך 9.9 שניות, קיצוץ של 2.8 שניות ביחס לדגם הקודם. כבעבר, ההנעה כפולה קבועה, עם הילוך כוח, דיפרנציאל אחורי ננעל, בורר מצבי נהיגת שטח ותיבת 6 הילוכים.

לנד קרוזר המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מערכת המולטימדיה דוברת עברית ועם קישוריות לאפל ואנדרואיד/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים החידוש המרכזי הוא מעבר למערכת מולטימדיה חדשה, כעת בגודל 9 אינץ' (8 בעבר) עם תמיכה בעברית ואפשרות לקישוריות של מכשירי אפל ואנדרואיד בכל רמות הגימור (בעבר הייתה זמינה בבכירות בלבד) ותוספת של שלושה רמקולים העולם משישה לתשעה.

כמו כן, הוא מקבל את מערך הבטיחות של טויוטה Toyota Safety Sense מהדור השני, כך שמעתה הוא יציע בקרת סטייה מנתיב עם תיקון, בלימה אוטומטית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי (דו גלגלי ביום בלבד), בקרת שיוט אדפטיבית עם התאמה לשלטי מהירות. מערכת התרעה על רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה מאחור נעדרות מהמפרט הישראלי. רמת הגימור TS הבסיסית בתצורת 7 מושבים (המכוונת למרכזים) תסתפק במערכת פסיבית של מובילאיי.

עוד בוואלה!

השוואתי: טויוטה היילקס מול מיצובישי טרייטון

לכתבה המלאה
לנד קרוזר המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, למעט בגרסת הבסיס/אתר יצרן, יצרן

כאמור מבחינת האבזור ורמות הגימור אין שינוי של ממש. הוא יוסיף להימכר ברמת הגימור "לקשרי" בתצורת 3 או 5 דלתות בשתיהן עם 5 מושבים. המחירים הם 314 ו-370 אלף שקלים בהתאמה (התייקרות של 15 אלף שקלים בגרסה הקצרה ו-20 אלף בארוכה).

רמת הגימור "TS" הבסיסית בתצורת 7 מושבים תעלה 330 אלף שקלים (תוספת של 10,000 שקלים), מעליה נמצאות רמות הגימור "סלקט" ב-370 אלף שקלים (תוספת של 15 אלף שקלים), "לקשרי" 7 מושבים ב-395 אלף שקלים (תוספת של 15 אלף שקלים). "לימיטד" ב-410 אלף שקלים ורמת הגימור הגבוהה "לימיטד סהרה" ב-430 אלף שקלים (גם בשתי האחרונות תוספת של 10,000 שקלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully