וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטנדר לובש פראדה: לא תאמינו מה נמצא מתחת לדבר הזה

8.11.2020 / 13:38

יצרנית מרכבים איטלקית נחושה להחזיר את תרבות בניית מכוניות הפאר היוקרתיות בהזמנה אישית. היא עושה את זה עם הפלדיום, באורך שנושק ל-6 מטרים ותא נוסעים עבודת יד, 710 כ"ס ומראה שקשה לעיכול

אזנום פלדיום: הטנדר לובש פראדה. יצרן, אתר יצרן
מכוער שקשה להוריד ממנו את העיניים/אתר יצרן, יצרן

כסף לא קונה לכם טעם, את האמת הפשוטה הזו אתם יכולים לראות בכל חניית נובירישים, בבית עצמו, בבגדים או בכל אמצעי שבו אנשים מוציאים סכומי כסף אדירים כדי לחפות על מה שאין להם באמת.

הרכב שאתם רואים כאן הוא עוד ביטוי להלך הרוח הזה, קוראים לו אזנום פלדיום והוא מה שהסדנה שבונה אותו מגדירה כ"רכב בעל יכולת תנועה אלגנטית בכל שטח" ואתם יכולים להגדיר כראם 1500 היקר ביותר בעולם.

שכן מתחת למעטה החיצוני של בונת המרכבים האיטלקית אזנום, שוכן לא אחר מהטנדר האמריקני, אותו לקחה הסדנה הכי רחוק ממרחבי קנזס המאובקים.

אזנום פלדיום: הטנדר לובש פראדה. יצרן, אתר יצרן
כן, זה ראם 1500 מאופר בכבדות/אתר יצרן, יצרן

כמובן שבאתר החברה אין שום אזכור למקור של המכונית, אבל שני רמזים מקלים מאוד על הזיהוי. הראשון הוא המנוע: זהו V8 בנפח 5.7 ליטרים ובהספק של 710 כ"ס. ממש כמו גרסת ה-TRX של הראם 1500. את הרמז השני קל מאוד לזהות בתא הנוסעים שבו סביבת הנהג זהה לזו שברכב העבודה, אם כי מהודרת הרבה יותר.

הביצועים בהחלט תואמים את ההספק, כאשר יאכטת היבשה הזו תאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות, המהירות המירבית מוגבלת ל-210 קמ"ש.

מעבר לאלו עובר המרכב של הטנדר שינוי קיצוני. עם חזית שיותר מכל מזכירה את הרולס רויס קולינן עם טוויסט סיני, חלק מרכזי בו הוארכה הדלת האחורית כדי להכיל את חדר ההסבה הלימוזיני ורב הפינוקים ועד החלק האחורי הלא ברור שמשאיר מהארגז שלו מגירת מטען ענקית.

עוד בוואלה!

תנאי שירות משופרים: מבחן לראם 2500HD

לכתבה המלאה
אזנום פלדיום: הטנדר לובש פראדה. יצרן, אתר יצרן
מגירת תא מטען/אתר יצרן, יצרן
אזנום פלדיום: הטנדר לובש פראדה. יצרן, אתר יצרן
לפחות מכאן לא רואים את העיצוב החיצוני/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים לא נחסך שום מאמץ לספק ליושבים בו את שיא הפאר והאבזור. לא רק המרווח יוצא הדופן אלא הפעלה חשמלית, חרישית ונשלטת מרחוק של תאים ומגירות, כולל תא מצונן למשקאות, שתי מערכות מיזוג נפרדות לנוסעים מאחור ומלפנים, ריפוד עור מלא כולל תקרת המכונית, מערכת שמע של הרמן קרדון, שעון עבודת יד שעשוי מזהב ופלדיום - המתכת הנדירה על שמה נקרא הרכב ועוד. כמו כן, המכונית מגיעה עם סט תיקים ומזוודות תואם.

אזנום פלדיום: הטנדר לובש פראדה. יצרן, אתר יצרן
בהחלט מראות לא קלים/אתר יצרן, יצרן

לדברי הסדנה, בכוונתם לבנות 10 יחידות בלבד של הפלדיום בליווי אישי של כל אחד מהלקוחות. הם בתהליך של יצירת קשר עם לקוחות נבחרים ורואים בשוק האמריקני, הסיני, הרוסי והמזרח התיכון את היעדים המרכזיים, יותר מאשר אירופה.

היינו אומרים לטורטלים מארץ נהדרת שיכינו את הצ'ק, אבל הסדנה האיטלקית לא פירטה או רמזה בשום צורה על המחיר של היצירה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully