וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ קומפאס, עכשיו גם פלאג אין ובגרסה מוזלת

7.1.2021 / 12:52

יבואנית ג'יפ לישראל תתחיל לשווק את הקומפאס ברמת גימור מוזלת של 169 אלף שקלים וכן בגרסת פלאג אין במחיר של החל מ-229 אלף שקלים

ג'יפ קומפאס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
טווח מוצהר של 50 ק"מ בכוח החשמל/אתר יצרן, יצרן

ג'יפ קומפאס שנמצא איתנו כבר מאמצע 2018 לא ממש הצליח להטביע חותם או לחדור באופן משמעותי לסגמנט המקורי אליו כיוון: קבוצת הג'יפונים-קרוסאוברים היוקרתיים מבית מרצדס, וולוו, ב.מ.וו וקאדילק.

כעת, עם תמחור חדש לגרסאות הבנזין וכניסה של הנעת פלאג אין הייבריד הוא ינסה לאגף אותם מלמטה במחיר וכן להרחיב את טווח המתחרים שלו גם מול דגמים עממיים יותר כמו סובארו פורסטר, פיג'ו 3008 ואחרים.

נתחיל ברמות הגימור החדשות לגרסת הבנזין, אלו יכללו את ה-Longitude במחיר של 169 אלף שקלים שמגיע מעתה עם מנוע 1.3 ליטר 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ (מנוע 1.4, 170 כ"ס ו-25.5 קג"מ בקודם) ותיבת הילוכים בת 6 יחסי העברה (9 בקודמת).

ברמת גימור זו מערכות הבטיחות כוללות התרעת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית וחיישני חניה. בתא הנוסעים מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ' עם קישוריות לאפל. מחיר רמת גימור זו כאמור 169 אלף שקלים.

ג'יפ קומפאס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
הנעה קדמית ממנוע הבנזין, אחורית מהחשמלי/אתר יצרן, יצרן

רמת הגימור לימיטד מוסיפה למערכות הבטיחות בקרת שיוט אדפטיבית ולתא הנוסעים גג פנורמי, פתיחה ללא מפתח, מסך המולטימדיה גדל ל-8.4 אינץ' ובלוח המחוונים מסך 7 אינץ'. המחיר גדל ל-199 אלף שקלים.

הבכירה מבין רמות הגימור של מנוע הבנזין היא ה-S-Model כאן החישוקים גדלים מ-17 ל-19 אינץ', צביעה בשני גוונים, חלונות כהים מאחור, תא מטען חשמלי, ריפודי עור, מערכת שמע של אלפיין, מושבים חשמליים ועוד. מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב, מצלמת רוורס, חיישנים קדמיים ושליטה באורות בנוסף למערכות ברמות הגימור הנמוכות יותר. המחיר הוא 219 אלף שקלים, 10,000 שקלים פחות מרמת הכניסה של הדגם בעבר.

עוד בוואלה!

ג'יפ קומפאס החדש במבחן דרכים. מחדד מטרות

לכתבה המלאה
ג'יפ קומפאס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
שתי רמות הספק לפלאג אין, 190 ו-240 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

גרסת הפלאג אין של הקומפאס עושה שימוש באותו מנוע בנזין 1.3 ליטרים, אבל כאן ההספק הוא 130 כ"ס בגרסת הלימיטד ו-180 כ"ס ברמת הגימור S-Model, יחד עם המנוע החשמלי ההספקים המשולבים הם 190 ו-240 כ"ס בהתאמה.

בשתי הגרסאות הטווח החשמלי שמאפשרת סוללת ה-11.4 קילוואט שעה הוא 50 ק"מ מוצהרים, אולם השתיים נבדלות בזמני התאוצה ל-100. 7.9 שניות בגרסת ה-190 כ"ס ו-7.3 שניות ב-240 כ"ס. הסוללה והמערכת ההיברידית מעלות את משקל הרכב ל-1,860 ק"ג, הפגיעה בנפח תא המטען היא של 18 ליטרים וכעת הוא עומד על 420 ליטרים.

כמקובל במכונית פלאג אין, בורר מצבי נהיגה מאפשר בחירה בין מצב חשמלי מלא, היברידי, או מצב בו המנוע טוען את הסוללה לשימוש בפרק זמן מאוחר יותר (רלוונטי למקומות בהם מותרת התנועה רק באמצעות מנוע החשמל). בורר מצבי נהיגה שני אחראי לתגובות הרכב ומציע בחירה בין מצב אוטומטי, ספורט, שלג וחול.

רמת הגימור לימיטד עם מנוע ה-190 כ"ס כוללת את מסך ה-8.4 אינץ', מושבי עור, מושבים חשמליים ומחוממים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חניה (ללא מצלמה), חישוקי 17 אינץ'. כמו בגרסאות הבנזין גם פה, מערכות הבטיחות כוללות בקרת סטייה מנתיב ללא תיקון ובלימה אוטומטית. מחיר רמת הגימור הזו עומד על 229 אלף שקלים.

רמת הגימור S-Model כוללת גם תיקון סטייה מנתיב, חיישני חנייה קדמיים, מצלמת רוורס ושליטה בעוצמת התאורה. בתחום האבזור היא כוללת מערכת שמע של אלפיין, ריפודי עור מלאים, פתיחה והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, צביעה בשני גוונים, חישוקי 19 אינץ' ועוד. מחיר רמת הגימור הזו עומד על 250 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully