וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה חריץ סודי ושימושי ברכב שלא ידע על קיומו - וכנראה שגם אתם לא

21.2.2021 / 23:55

משתמש טיקטוק צבר יותר ממיליון צפיות לסרטון שלו בו הוא חושף חריץ סודי ברכב שאף אחד לא ידע על קיומו או את מטרתו. אנשים כל כך נגנבו מזה שהם עזבו הכל ורצו לרכב שלהם כדי לבדוק אם זה אמיתי

גבר מגלה חריץ סודי ומאוד שימושי ברכב שהוא לא ידע על קיומו/aketton/TikTok

וואו. קבלו דוגמא לאיך דבר כל כך פשוט כמו חריץ קטן ברכב יכול להטריף יותר ממיליון צופים. גבר בשם ג'סטין, המכונה בטיקטוק milltj01, פרסם סרטון בו שיתף את התגלית המפתיעה שחשף על מכסה הדלק ברכבו - ומתברר שרבים, אם לא כולם, לא ידעו על כך.

בסרטון הוא מראה כיצד הוא פותח את דלת מיכל הדלק ברכב כשהוא מתכוון לתדלק, מסיר את מכסה הדלק בסיבוב, מצביע על חריץ קטן שמסתבר שנמצא על דלת המיכל ותולה עליו את המכסה. ש-ו-ק-י-נ-ג!

תראו:

@milltj01

How did I not know this?

♬ original sound - Justin

בסרטון הוא אומר: "38 שנים על פני האדמה ורק עכשיו למדתי זאת". הסרטון צבר מעל 44 אלף לייקים ואלפי תגובות נלהבות. רבים הודו שלא ידעו על החריץ הזה ו/או על ייעודו. אחד כתב בתגובה: "51 שנים על פני האדמה ורק עכשיו למדתי זאת".

אחרים רצו לרכב שלהם כדי לבדוק שזה אמיתי. אחד כתב: "דקה אני חוזר. חייב לבדוק משהו". משתמש נוסף בטיקטוק, aketton, לו יש 64 אלף עוקבים, תיעד את עצמו יוצא למכוניתו כדי לבדוק האם החריץ הזה קיים - ונותר בהלם כשהוא מתוודע לכך. מעבר לזה, הוא המשיך לבדוק מכונית נוספת ובה גילה שבמקום חריץ יש על דלת מיכל הדלת וו קטן שעליו ניתן לתלות את המכסה. מופתעים? אנחנו לגמרי כן.

כן. יש את זה בעוד כלי רכב

@aketton

#stitch with @milltj01 learn something new on TikTok everyday! ??‍♂️

♬ original sound - Ketts
  • עוד באותו נושא:
  • רכב
  • תדלוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully