וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחשבתם שעליכם עבר יום רע: נאלץ לצפות ברכב האספנות שלו צולל למים - פעמיים

3.3.2021 / 23:42

נהג של פורד פלקון קלאסי משנות ה-80 נאלץ לצפות ברכב שלו שוקע במים פעמיים, כשבפעם השנייה הוא אפילו תועד נאחז בו ומסרב לשחרר כאילו היה זה ילדו שטובע. ברשת גילו אמפטיה: "מסכן, שמישהו יקנה לו בירה"

רכב שוקע במים/FACEBOOK

בכזה חוסר מזל כבר הרבה זמן לא נתקלנו. נהג נאלץ לצפות ברכב הוינטאג' שלו שוקע במים פעמיים בטווח של כמה שעות, לאחר שגלגלי הרכב החליקו לאחור במורד רמפת סירה בפורט בוטאני, פרוור בדרום סידני, אוסטרליה. לא מדובר בעוד פיאט או יונדאי, אלא ברכב אספנות פורד פלקון XF משנות ה-80, כך שהאובדן אפילו קשה יותר - עד כדי כך שבפעם השנייה שזה קרה, הנהג נצפה אוחז ברכב שלו ומסרב לשחרר כאילו היה זה בנו שטובע.

בסרטון שפורסם בפייסבוק ביום ראשון שעבר ניתן לראות כיצד הרכב האדום נשלף מהמים על ידי כבל המחובר לגרר, כשהנהג מנסה להשתלט על חפציו האישיים שמתחילים לצוף להם דרך חלונות הרכב הפתוחים. בעוד עוברי אורח צופים בנהג מנסה לנתב את המכונית אל הרמפה, הכבל נקרע והרכב מתגלגל שוב במורד הרמפה כשדלתותיו פתוחות הישר אל תוך המים. הנהג שבור הלב נאחז בדלת הרכב בחוסר אונים כשגאוותו ושמחתו שוקעים גם הם במי האוקיאנוס. ברקע ניתן לשמוע צופים קוראים לנהג לשחרר את דלת הרכב. "פשוט תעזוב את זה!", קורא אליו אחד הנוכחים. בת הזוג שלו מצטרפת לקריאות: "פשוט תניח לזה מותק, אחרת זה יקח גם אותך למים. יאללה מותק, המים חזקים מדי". אחרי כמעט דקה משחרר הנהג את אחיזתו ברכב ומכה במים בתסכול.

צפו בתיעוד המלא:

מאות משתמשי פייסבוק הציפו את הסרטון בהודעות הזדהות עם נהג הפורד. "מסכן, שמישהו בבקשה יקנה לו בירה הלילה", נכתב בתגובה אחת, "זה ממש עצוב. פלקון קלאסי ישן ונחמד. מאוד מזדהה עם הבחור", כתב אחר באמפטיה.

נהגים אחרים חלקו את סיפורי האימה שלהם על הפעם האחרונה שחלפו דרך רמפת הסירות בפורט בוטאני. "כמה מכוניות צריכות להיתקע שם לפני שהם באמת יעשו עם זה משהו? הם צריכים לנקות את תחתית הרמפה, כשיש שפל זה חלקלק מאוד ומלא טחב", כתב אחד ואחר הוסיף: "הרמפה זקוקה לתחזוקה, היא מאוד מאוד חלקה עכשיו בשפל ומסוכנת מאוד! כמעט נכנסנו לשם לפני כמה שבועות כי הגלגלים פשוט המשיכו להחליק. תעשו משהו בקשר לזה!".

ניסיון החילוץ הראשון

נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים. Luke Brown/Facebook, צילום מסך
נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים/צילום מסך, Luke Brown/Facebook

הרכב חוזר למים והנהג מנסה להצילו בצעד נואש

נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים. Luke Brown/Facebook, צילום מסך
נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים/צילום מסך, Luke Brown/Facebook

זה סופו של כל פורד

נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים. Luke Brown/Facebook, צילום מסך
נהג ניסה להציל את רכבו ששקע במים/צילום מסך, Luke Brown/Facebook

פורד פלקון XF היא מכונית משפחתית גדולה מתוצרת יצרנית הרכב Ford Australia, חברת בת של פורד אשר יוצרה בין השנים 1988-1984 באוסטרליה והיא הייתה בחירה אופנתית בשנות השמונים, עם 280,000 מכוניות שנמכרו במהלך שלוש שנות הפופולריות של הדגם. פורד פלקון XF יד שנייה ניתנת לרכישה כיום במחירים שנעים בין 1,800 דולר ל-4,000 דולר, על פי הערכות של CarsGuide.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully