וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופתעו מהביקוש? טסלה דוחה אספקה והלקוחות זועמים

23.2.2021 / 21:31

לקוחות שהזדרזו להזמין את המודל 3 של טסלה וקיוו לקבל אותו עוד במרץ גילו שהחברה דוחה את אספקת המכוניות שלהם ליוני, חלקם כבר התקינו עמדות טעינה ומכרו מכוניות. "ביזיון", "חבורת לא יוצלחים"

חלק מאספקות טסלה נדחות. צילום מסך, צילום מסך
ההודעה שקיבלו חלק מהלקוחות והתגובות/צילום מסך, צילום מסך

חברת טסלה שהחלה לשווק את מכוניותה בתחילת החודש וזכתה לקבלת פנים חמה מאוד של מאות מזמינים שהזדרזו להזמין את מלאי המכוניות בתוך שעות מתחילת השיווק, מתקשה לספק את הביקוש המקומי ודוחה אספקות ממרץ ליוני.

בקבוצות ווטסאפ, טלגרם ואחרות של מזמיני טסלה התגובות להודעה הלקונית הזו התקבלו ברוח מאוד לא חיובית. בחלקן התלוננו החברים מזה ימים ארוכים כי אין כל מענה לפניות שלהם ליצרנית בכל ערוצי התקשורת.

חלק מאספקות טסלה נדחות. צילום מסך, צילום מסך
חלק מהתגובות בקבוצת הווטסאפ/צילום מסך, צילום מסך

בין המזמינים שאספקת המכונית שלהם נדחתה נמצאים לקוחות שכבר מכרו את המכונית שבבעלותם על מנת לממן את הטסלה הנחשקת, אחרים כבר הזמינו והתקינו עמדות טעינה בעלות של אלפי שקלים, הזמינו אבזור משלים למכונית דוגמת שטיחונים, כיסויי גג או מגני מסך ויש בהם גם כאלו שביטלו הזמנה של מכוניות חדשות על מנת לקנות את הטסלה.

יצויין כי הגישה האוהדת והמגוננת על היצרנית ששררה בקבוצות התחלפה מהר מאוד בביקורת ויש לאמר, די מוצדקת על הנתק וחוסר המענה שחשו חלק מהמזמינים, גם בהיבטים של מידע אודות עמדות טעינה מתאימות ופרטים טכניים נוספים.

עוד בוואלה!

5 סיבות למהפכה של טסלה ונקודות למחשבה

לכתבה המלאה
חלק מאספקות טסלה נדחות. צילום מסך, צילום מסך
תגובות נוספות מקבוצת הווטאפ/צילום מסך, צילום מסך

חלק מהמזמינים שוקלים לפנות לערכאות משפטיות מול היצרנית, אם כי בחוזה לא מצוין זמן אספקה מובטח והחברה לא התחייבה לאספקה בטווח תאריכים מסוים. מזמינים מוקדמים אחרים דורשים פיצוי מהחברה בדמות עמדת טעינה או שדרוגים שונים.

"הבעיה שמהתחלה משהו היה נראה לא בסדר..לפחות מבחינתי... אבל הרצון לרכב יותר חזק מהכל... אבל ביומיים האחרונים הבנתי" כותב חבר קבוצה. ואחר מוסיף: "מהרגע הראשון היינו הסמרטוטים של טסלה, אפס שירות, אפס תשובות, אפס אחריות, שיחקו בנו כמו בובות" כותב אחד המזמינים. לטענת חבר אחר בקבוצה הסיבה נובעת מ"אובר-בוקינג" מצב בו חברות מקבלות הזמנות בכמות גבוהה יותר מההיצע שביכולתה לספק על מנת להבטיח את מילוי המכסה, תופעה שהייתה נפוצה בעולם הטיסות.

כעת ממתינים המזמינים שכן אמורים לקבל את המכוניות שלהם במהלך חודש מרץ על מנת לקבל הנחיות סופיות להעברת מלוא התשלום לטסלה ולפחות לקוות שהמכוניות אכן יגיעו בטווח הזמן המובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully