וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה החלה בהפעלת תחנת הטעינה הסופר מהירה בקניון עזריאלי

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 16:58

האתר הראשון לאכלס את עמדות הטעינה האולטרה מהירות של טסלה הוא קניון עזריאלי בתל אביב. העמדות הן כרגע המהירות ביותר בישראל, אבל יחייבו תשלום על החניה

עמדת טעינה טסלה. אתר יצרן
דגמי טסלה בעמדות הטעינה/אתר יצרן

ימים ספורים לאחר שהחלה במסירות המכוניות הראשונות ללקוחותיה, מפעילה טסלה ישראל את עמדות הטעינה שלה הסופרצ'ארג'ר בחניון של קניון עזריאלי. זהו המיקום הראשון מבין כמה מיקומים עתידיים העתידים להצטרף ברבעון הבא של השנה. ראשית בעוד חודש בחיפה ולאחר מכן יתווספו מתחמי טעינה באילת, בבאר שבע.

מטעני הסופרצ'ארג'ר של החברה הם בהספק 250 קוט"ש, שהוא כיום הגבוה ביותר בישראל בה מרבית העמדות הן איטיות (AC) וחלקן הן זרם ישיר (DC) של 50 קוט"ש מכונות "עמדות מהירות" וגם מאלו הכמות לא גדולה, במספר מקומות ישנן גם תחנות 175 קוט"ש.

מגדלי עזריאלי, תל אביב. דצמבר 2015. ראובן קסטרו
מגדלי עזריאלי, 6 עמדות טעינה בחניון/ראובן קסטרו

כמו בשווקים אחרים של טסלה בעולם, גם בישראל עמדות הטעינה ישמשו רק את לקוחות החברה. צעד שעשוי להיראות בשלב הראשון כמעורר ביקורת, אולם לאור העובדה שבשנים הקרובות אנחנו עתידים לראות גדילה משמעותית בכמות הדגמים החשמליים שישווקו בישראל, עמדת טעינה פנויה תהפוך למצרך מבוקש מאוד.

בהקשר זה חשוב לציין כי נושא המודעות ולצידו האכיפה של אי חניית מכוניות רגילות במקומות חניה המיועדים לטעינת מכוניות חשמליות, נמצא הרחק מאחור בישראל ולא מעט פעמים ניתן להבחין במכוניות חונות בתוך הסימון הירוק השמור לטעינת מכוניות, בעיקר במרכזי קניות.

עוד בוואלה!

טסלה מעלה מחירים בישראל

לכתבה המלאה
עמדת טעינה טסלה. אתר יצרן
המחיר נכון לעכשיו: שקל לקילוואט/אתר יצרן

נכון לעכשיו מחיר הטעינה בסופרצ'ארג'ר של טסלה עומד על שקל לקילוואט-שעה. זהו מחיר נמוך מזה שגובות חברות אחרות המספקות שירותי טעינה ציבוריים בעמדות המהירות שלהן (שהינן איטיות משמעותית מהסופרצ'ארג'ר) ויקר ב-25 אגורות בלבד מעלות הטעינה בעמדות איטיות.

יחד עם זאת צריך לציין שהכניסה לטעינה בעזריאלי אולי תהייה מהירה, אבל בחישוב הכולל לא בהכרח זולה יותר אם הכניסה היא לצורך טעינה בלבד, זאת בשל העובדה שהבחירה למקם את עמדת הטעינה שם מצריכה תשלום עבור החנייה וזו עומדת על 16 שקלים לשעת חנייה ראשונה או חלק ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully