וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה בישראל: תמונות ראשונות מהנמל

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 15:27

היסטוריה מקומית. אחרי ציפייה ארוכה, המכוניות הראשונות של חברת טסלה, ה-model 3 נפרקו הבוקר בנמל אשדוד

מכוניות טסלה/טסלה

כמה מאות ישראלים שהזדרזו להזמין את המכוניות הראשונות של טסלה יתחילו לקבל אותן היום במועד שהובטח להם, עם פריקת כ-230 כלי רכב מהאוניה הראשונה של מכוניות טסלה שעגנה בנמל אשדוד. מסירות נוספות צפויות בימים הקרובים.

נדמה שמאז כניסת היפניות של ראשית שנות ה-90 לא עוררה כניסה של יצרנית חדשה לישראל כל כך הרבה עניין הן ברשתות החברתיות והן במציאות.

אחרי דחייה של חלק מאספקת המכוניות, הלקוחות שקיבלו בימים האחרונים הודעות על מיקום ומועד מסירת המכוניות המדויק יגיעו לנמל למסירת המכוניות. מהלך מאוד לא שגרתי בשוק הרכב, בו לרוב נמסרת המכונית באולם התצוגה של היבואן. אבל אם יש משהו שאפשר לומר על טסלה בוודאות זה ש"לא שגרתי" הוא השגרתי החדש בטסלה.

מכוניות טסלה בנמל אשדוד. ש.י,
מכוניות טסלה בהאנגר האחסנה/ש.י

גם תהליך המסירה של טסלה צפוי להיות שונה מהמקובל. במספר שווקים בעולם ועל אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה, נמסרו המכוניות ללקוחות ללא מפגש פיזי, כאשר את ההדרכות על מאפייני המכונית והשימוש בה ניתן לקבל מסרטוני ההדרכה המוטמעים במכונית. אם כי סביר להניח שבארץ תתקיים גם הדרכה ומסירה פרונטלית. את התשובה לכך נדע בקרוב מאוד עם תחילת המסירות הצפויות אחר הצהריים.

עוד בוואלה!

5 סיבות למהפכה של טסלה ונקודות למחשבה

לכתבה המלאה
מכוניות טסלה בנמל אשדוד. ש.י,
3.3 שניות ל-100 קמ"ש בדגם הפרפורמנס/ש.י

על פי התמונות נראה כי מדובר בשלוש הגרסאות של ה-model3. החל ב-SR+ עבור ב-LONG RANGE ועד גרסת העל ה- PREFORMANCE.

הדגמים השונים נבדלים זה מזה ברמות האבזור, הכיול, ההנעה והמכלולים השונים כמו בולמים וסוגי בלמים וכמובן בהספקים המוצהרים וטווחי הנסיעה.

ב-SR+ בעלת ההנעה האחורית, טווח הנסיעה הוא 448 ק"מ, המהירות המירבית היא 225 קמ"ש והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות. וזה כאמור הבסיס, מכאן זה רק הולך ומתארך (הטווח) ומתקצר (זמן התאוצה). ה-LONG RANGE מכסה טווח מוצהר של 580 ק"מ, תגיע למהירות מירבית של 233 קמ"ש והתאוצה ל-100 עומדת על 4.4 שניות. לגרסה זו הנעה כפולה.

מכוניות טסלה בנמל אשדוד. ש.י,
גרסאות ה-model 3 השונות בנמל/ש.י

גרסת ה-PREFORMANCE המצוידת במכלולים ייעודיים לגרסת הביצועים כמו מתלים מונמכים ובלמים מוגדלים טווח הנסיעה הוא 567 ק"מ, המהירות המירבית היא 261 קמ"ש והתאוצה היא מעולמות מכוניות העל עם 3.3 שניות.

המחירים העדכניים של דגמים אלו (לאחר ההתייקרות האחרונה) כפי שמוצגים באתר עומדים על 186,722 שקלים לגרסת הבסיס, 231,689 לגרסת הטווח הארוך ועד 264,969 שקלים ל"פרפורמנס".

משלוחים נוספים של ה-model 3 צפויים בחודשים יוני-יולי, כאשר לאלו יצטרפו בנובמבר שני הדגמים הנוספים של היצרנית, ה-model s הסאלונית והקרוסאובר model x.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully