וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה CX3 מתחדש בגרסת בסיס מוזלת

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:50

במסגרת עדכון הדגם שעובר מאזדה XC3, מתחילה היבואנית בשיווק גרסת 1.5 ליטר לצד מנוע ה-2.0 ליטרים. מחיר הכניסה יורד ב-19 אלף שקלים. מערכות בטיחות? רק למי שישלם יותר

מאזדה CX-3 המחודש בישראל. אתר יצרן
מאזדה CX3, מבוסס על מאזדה 2 וכעת מקבל את המנוע ממנה/אתר יצרן

מאזדה XC3 אינו שחקן חדש בשוק המקומי, אבל למרות הערכה ליכולות שלו ולאיכויות שבו - מספרים משמעותיים של מסירות הוא לא הצליח לרשום. חלק מזה היה בשל מחיר גבוה מאוד ביחס למתחרים שלו, חלק היה בשל השימוש במנוע 2.0 ליטרים גדול ביחס למקובל בקטגוריה.

המהלך העדכני של יבואנית מאזדה עם ה-CX-3 נועד לפתור את שתי הנקודות האלו. מנוע 1.5 ליטרים מצטרף להיצע ויחד איתו המחיר יורד.

מאזדה CX-3 המחודש בישראל. אתר יצרן
הפחתה של 19 אלף שקלים ביחס למחיר הגרסה עם מנוע ה-2.0 ליטרים/אתר יצרן

מנוע ה-1.5 ליטרים שמוכר ממאזדה 2, מספק 116 כ"ס ו-15.2 קג"מ. זהו פער משמעותי של 40 כ"ס ו-5.8 קג"מ בהספק, אך גם אמור להיות חסכוני יותר בצריכת הדלק. לנתונים האלו השפעה גם על הביצועים עם תאוצה ל-100 ב-11.2 שניות (איטי יותר ב-2.1 שניות) והמהירות המירבית היא 170 קמ"ש (27 קמ"ש פחות).

עדכון הדגם הנוכחי כולל טיפול בתא הנוסעים וכולל שילוב של קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד במערכת המולטימדיה, מושבים קדמיים בעלי אחיזה משופרת לגוף, כמו גם עיצוב חדש למפתח הרכב ותוספת צבע חדש להיצע.

עוד בוואלה!

מאזדה 2 המחודשת בישראל: בקטנה

לכתבה המלאה
מאזדה CX-3 המחודש בישראל. אתר יצרן
השינוי החיצוני מתון מאוד/אתר יצרן

יחד עם מנוע ה-1.5 ליטרים, יתווספו להיצע רמות גימור חדשות. הוא יהיה זמין ברמת הגימור ZOOM שתהייה גרסת הכניסה, URBAN ברמת הביניים ו-MODERN המאובזרת מבין רמות גימור אלו.
מנוע ה-2.0 ליטרים יימכר בשתי רמות גימור גבוהות בלבד - PURE WHITE ו-SPECIAL EDITION.

בתחום מערכות הבטיחות מסתפקות רמות הגימור של מנועי ה-1.5 בבלימה אוטומטית והתרעת סטייה מנתיב ואי שמירת מרחק של מובילאיי. בעוד מערכות הבטיחות המתקדמות האקטיביות שמורות לגרסאות האבזור של מנועי ה-2.0 ליטרים.

מאזדה CX-3 המחודש בישראל. אתר יצרן
עכשיו עם קישוריות אפל ואנדרואיד/אתר יצרן

עם כניסתן של רמות הגימור החדשות ומנוע ה-1.5 ליטר, נגרעות מההיצע גם רמות הגימור ZOOM ו-SPORT שהיו הבסיסיות עם המנוע החזק.

מחירי ה-CX3 עם מנוע ה-1.5 ליטרים יעמדו על 120 אלף שקלים לרמת הגימור ZOOM, רמת הגימור URBAN תעלה 126 אלף שקלים ורמת הגימור MODERN תעלה 128 אלף שקלים.

מחירי רמות האבזור עם מנוע ה-2.0 יעמדו על 150 אלף שקלים ל-PURE WHITE ועד 153 אלף שקלים ל-SPECIAL EDITION.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully