וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 2 המחודשת בישראל: בקטנה

23.9.2020 / 20:48

יבואנית דלק מוטורס מתחילה בשיווק מאזדה 2 המחודשת. אל מול סוללת אירופיות חדשות, איכותיות, או מתחרות יפניות בעלות הנעה היברדית היא מציגה בעיקר נגיעות קוסמטיות. המחיר: החל מ-107 אלף שקלים

מאזדה 2 המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
קשה מאוד למצוא את ההבדלים בינה לבין זו שהיא מחליפה/אתר יצרן, יצרן

מעבר לפינה יש כבר דגם חדש לחלוטין למאזדה 2, זה שמתבסס על פלטפורמת טויטה יאריס החדשה. בינתיים, עד שהוא יגיע, אנחנו מקבלים את מתיחת הפנים העדכנית למכונית שהוצגה לפני שש שנים, מתיחת פנים שעיקרה ענייני אבזור וגימור.

המימדים החיצוניים אם כן נותרו זהים, וכן בסיס הגלגלים של 257 ס"מ (עדיין נתון יפה מאוד לקבוצתה). היא מקבלת יחידות תאורה מסוג לד בכל רמות הגימור, גריל שונה במקצת וגם שינויים ביחידות התאורה האחוריות והפגוש.

מאזדה 2 המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסך 7 אינץ', כעת עם קישוריות לאנדרואיד ואפל/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים וסעיפי האבזור שני השינויים המרכזיים הם במערכת המולטימדיה שכעת מציעה צימוד לניידים עם מערכות הפעלה של אנדרואיד ואפל (אופציה בתשלום בעבר). וכן במערכות הבטיחות שהרחיבו את יכולת הבלימה האוטומטית מעד 30 קמ"ש ל-80 קמ"ש וברמות הגימור הגבוהות גם התרעת רכב ב"שטח מת" והתרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור כולל בלימה. תיקון סטייה מנתיב לא נכלל במערכות הבטיחות בניגוד לחלק ממתחרותיה.

עוד בוואלה!

נהיגה ראשונה במאזדה CX-30

לכתבה המלאה
מאזדה 2 המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
יחידות תאורה חדשות מאחור, מה, לא רואים?/אתר יצרן, יצרן

למרות התדמית הצעירה והדינאמית, כמו במאזדה 3 החדשה, בתחום המנוע ותיבת ההילוכים מאזדה 2 שומרת על הפתרון המסורתי. בעוד מתחרות אירופיות עוברות למנועים קטנים ומוגדשים, והיאריס החדשה הולכת על הייבריד. במאזדה 3 הסידור הזה עובד לא רע.
היא ממשיכה עם מנוע ה-1.5 ליטרים, ארבעה צילינדרים עם 116 כ"ס ו-14.8 קג"מ, תיבת ההילוכים היא פלנטרית בעלת שישה יחסי העברה. הביצועים: 10.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 188 קמ"ש.

לטענת החברה המתלים עברו כיול מחודש וכן שדרוג בחומרי הבידוד כדי להפחית את הרעש במכונית.

מאזדה 2 המחודשת בישראל. יצרן, אתר יצרן
257 ס"מ בבסיס הגלגלים, עדיין יפה מאוד ביחס למתחרות/אתר יצרן, יצרן

מאזדה 2 תשווק בשלוש רמות גימור: דיינמיק, אלגנט ופיור וויט.

בדיינמיק הבסיסית, חישוקי 15 אינץ', תאורת לד, קיפול מראות חשמלי, הנעה בלחיצת כפתור, בקרת שיוט ואקלים, מצלמת חניה ועוד. המחיר: 107 אלף שקלים.

רמת הגימור אלגנט, שמחליפה את רמת הגימור ספורט כוללת חישוקי 16 אינץ', שמשות אחוריות כהות, גימורי כרום, דיפון דמוי עור לדשבורד ופקדי העברת הילוכים מההגה. המחיר: 110,500 שקלים.

רמת הגימור הבכירה פיור וויט תגיע עם חיישני חניה, התרעת תנועה חוצה עם בלימה בנסיעה לאחור, התרעה על רכב ב"שטח מת", ריפודי עור לבנים ועוד. המחיר: 115,500 שקלים.

לקוחות שירכשו את הדגם באמצעות אתר האונליין של היבואנית (למעשה האופן היחיד לרכוש מכונית בשבועות הסגר הקרובים...) יקבלו הנחה של 4,000 שקלים מהמחיר המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully