וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה פיקנטו המעודכנת: החל מ-84,500 שקלים

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:40

יבואנית קיה החלה בשיווק הגרסה המחודשת של מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל. העיצוב מוחצן, גרסאות GT וכמו שטח, מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות הגימור אבל גם מעבר לתיבה רובוטית

קיה פיקנטו החדשה בישראל. אתר יצרן
שינויי העיצוב לא מהפכניים/אתר יצרן

"טלקאר" יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הדור המעודכן של מכונית המיני שלה, הפיקנטו. השיווק שהיה אמור להתחיל בשבוע שעבר נדחה בשל ימי הלחימה שהשתוללו בדרום, כי מסתבר שרק אלפי רקטות יכולות לעצור את מי שמחזיקה בתואר מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל ב-9 השנים האחרונות.

בעוד המימדים החיצוניים והפנימיים נותרו זהים, רמות הגימור וחבילות העיצוב מתעדכנות. מנוע 1.2 ליטרים מסדרת Smartstream ואליו משודכת תיבת הילוכים רובוטית מצמד יחיד במקום הפלנטרית עמה היא שווקה עד כה.

קיה פיקנטו החדשה בישראל. אתר יצרן
צג 8 אינץ' עם תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד/אתר יצרן

המנוע עמו תשווק הפיקנטו הוא 1.2 ליטרים אטמוספרי בהספק זהה לזה שהפיק המנוע הקודם - 84 כ"ס והמומנט עומד על 12 קג"מ ב-4,000 סל"ד (12.4 קג"מ ב-4,200 סל"ד במנוע הקודם).

אבל השינוי המוחשי יותר, כמו באחותה יונדאי i10 הוא המעבר לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד בודד. התיבה הזו בת חמישה יחסי העברה מחליפה את זו הפלנטרית בת 4 ההילוכים שהיו בדגם טרום העדכון.

התרומה העיקרית של המעבר לתיבה הזו מגיע בדמות שיפור משמעותי בציון הירוק של המכונית, שעוברת מדרגה 8 ו-9 בעבר ל-4-5 בגרסה הנוכחית. יחד עם המנועים והתיבה החדשה אמור להגיע חיסכון ניכר בצריכת הדלק - מנקודות התורפה של הדור היוצא.

בעוד צריכת הדלק משתפרת, הביצועים נפגעים והתאוצה ל-100 מתארכת מ-12 שניות ל-15.7 שניות בעוד המהירות המירבית לא משתנה משמעותית (172 לעומת 173 בדור היוצא).

עוד בוואלה!

מבחן דרך: קיה סורנטו היברידי

לכתבה המלאה
קיה פיקנטו החדשה בישראל. אתר יצרן
גרסת X LINE עם "איפור" שטח/אתר יצרן

פיקנטו המחודשת תשווק בארבע רמות גימור, LX תהייה הבסיסית מבין הארבע, ועל פי מפרד האבזור ופער המחיר מיועדת אך ורק לציי רכב. מעליה תהייה ה-EX ובראש ההיצע גרסאות ה-X LINE וה-GT LINE - הראשונה עם מאפייני עיצוב המדמים מאפייני שטח כמו גימור כסוף לחלק התחתון של החצאיות הקדמיות, והשנייה עם מאפייני עיצוב ספורטיביים.

עוד הבדלים נוגעים לתוספות אבזור כמו בקרת אקלים שקיימת רק מרמת הגימור EX ומעלה, כמו גם מפתח חכם, משענת יד ועוד. ברמות הגימור הבכירות יש ריפוד דמוי עור, גימור אלומיניום לדוושות, קיפול חשמלי למראות ועוד.

קיה פיקנטו החדשה בישראל. אתר יצרן
ה-GT LINE עם מאפיינים ספורטיביים/אתר יצרן

לכל רמות הגימור ציון בטיחותי 6 והן כוללות את מערכות הבטיחות הבאות: תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב, בלימה אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל וחיישני רוורס. בנוסף מצוידת המכונית ב-7 כריות אוויר.

מחירי קיה פיקנטו המחודשת:
רמת הגימור LX, מחיר: 84,500 שקלים
רמת הגימור EX, מחיר: 84,900 שקלים
רמת הגימור GT LINE ו-X LINE, מחיר: 86,900 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully