וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נסיס ממשיכה את המתקפה: הפעם עם G70

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 13:12

חטיבת היוקרה של יונדאי, ג'נסיס, מתחילה בשיווק ה-G70. עם המתכון הקלאסי של סדאן ספורטיבית, הנעה אחורית, והמון אבזור. מה הסיכוי שהיא תאתגר את שוק היוקרה?

ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
מתרחבת לסגמנט המשפחתיות פרימיום עם G70/אתר יצרן

אחרי הכניסה שלה לקטגוריות הקרוסאוברים הגדולים עם ה-GV80 ומכוניות הסאלון עם ה-G80, ג'נסיס מתחילה בשיווק ה-G70 בישראל - הפעם היא תתחרה במכוניות הסדאן היוקרתיות כמו ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4, מרצדס C קלאס (שהוחלפה בעולם בדגם חדש), אלפא ג'וליה, לקסוס IS, וולוו S60 ואחרות.

הבסיס ל-G70 שמגיעה אלינו הוא הדגם שהוצג ב-2018 וקיבל מתיחת פנים בסוף שנת 2020 ואשר שיווקו גם בשאר השווקים מתחיל במקביל לזה בישראל. מתיחת הפנים כללה שינויים בעיצוב החיצוני, בעיקר בחזית עם גריל ויחידות תאורה חדשות וכן תוספות אבזור ותאימות למכשירי אפל ואנדרואיד במערכת המולטימדיה.

ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
שמירה על המראה המשפחתי, הגריל הענק והפנסים הצרים/אתר יצרן

אז מי זו בעצם ג'נסיס G70? מדובר במכונית סדאן באורך של 471 ס"מ, רוחב של 185 ס"מ, גובה של 140 ס"מ ובסיס גלגלים של 284 ס"מ. נפח תא המטען מצומצם מאוד ועומד על 330 ליטרים בלבד. המספרים האלו ממקמים אותה במרכז השדה ביחס למתחרותיה, למעט נפח תא המטען שקטן משמעותית משל חלקן.

העיצוב החיצוני מיישר קו עם המראה המוכר מדגמי היצרנית עם גריל שממלא את העין ויחידות תאורה צרות בצדדיו ומרכב שרירי עם גג משתפל ותפיחות שריריות בחלק האחורי.

עוד בוואלה!

מותג היוקרה ג'נסיס בישראל

לכתבה המלאה
ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
עם 471 ס"מ היא ממוקמת במרכז הקטגוריה מבחינת מימדים/אתר יצרן

בשלב ראשון מגיעה אלינו ה-G70 עם מנוע בנזין 2.0 ליטרים טורבו, ארבעה צילינדרים בהספק של 245 כ"ס ו-36 קג"מ. ההנעה היא כאמור אחורית ומועברת לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים פלנטרית בת 8 יחסי העברה.

התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 6.1 שניות בשימוש בבקרת הזינוק של המכונית והמהירות המירבית היא 240 קמ"ש. גם פה המספרים קרובים לאלו של המתחרות האירופיות המקבילות אליה בהספק (אך יקרות משמעותית).

ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
הטריק הקוריאני: רשימת אבזור ארוכה/אתר יצרן

G70 תשווק בשתי רמות גימור; LUXURY ו-SPORT בעלות מאפיינים שונים. בבסיס חולקות שתיהן אבזור דוגמת כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, ריפודי עור, גג פנורמי, טעינה אלחוטית לנייד, שליטה מההגה על ההילוכים, לוח מחוונים 12.3 אינץ', מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', מערכת שמע של Lexicon ועוד.

ב-LUXURY יש גם אוורור מושבים קדמיים והגה מתכוונן חשמלית בעוד גרסת הספורט המוכוונת יותר לנהגים המחפשים דינאמיות מקבלת גם חופן שדרוגים כמו דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בורר מצבי נהיגה, בולמים אדפטיביים, בלמים של ברמבו ומערכת פליטה ספורטיבית.

ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
גם מאחור היא מציגה את חתימת האור הייחודית של שני הפסים/אתר יצרן

לשתי רמות הגימור רשימת אבזור בטיחות ארוכה, למעשה מהעשירות כיום בשוק. 10 כריות אוויר, תיקון סטייה מנתיב, מניעת מעבר נתיב בזיהוי רכב ב"שטח מת" והקרנה של הנתיב המקביל בלוח המחוונים עם הפעלת איתות, בלימה אוטומטית לא רק בזיהוי הולכי רגל וכלי רכב אלא גם בנסיעה אחורה ובתנועה חוצה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

כמו בדגמיה האחרים, גם לקוחות ה-G70 יקבלו את מעטפת השירות המלאה של ג'נסיס שכוללת מנהל אישרות אישי לכל לקוח המלווה אותו גם אחרי הרכישה, טיפולים תקופתיים ללא עלות למשך 3 שנים (עד 6 טיפולים), איסוף והחזרת הרכב והעמדת רכב חלופי בזמן טיפולים ועוד.

ג'נסיס G70 בישראל. אתר יצרן
רשימת אבזור ארוכה משמעותית משל המתחרות כבר ברמת הכניסה/אתר יצרן

מחירי ה-G70 יעמדו על 298 אלף שקלים לרמת הגימור LUXURY ו-339 אלף שקלים ל-SPORT. בהשוואה למתחרות הישירות שלה בגרסאות המקבילות לה בביצועים או בהספק, אלו בהחלט מחירים נמוכים יותר, בוודאי בהשוואה לרשימת האבזור הארוכה מאוד.

אולם לעומת הפער המובהק שהציגו ה-G80 וה-GV80 בתמחור שלהם ביחס למתחרות, וגם שם עם פער האבזור, הכוח והמימדים שגדולים משמעותית, במקרה של ה-G70 זה תג מחיר שכבר יגרום ליותר אנשים להתלבט בין הבחורה החדשה בשכונה לבין השמות הוותיקים יותר.

בצדק? נדע אחרי הנהיגה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully