וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שחשף: כולנו חונים בצורה לא נכונה

8.7.2021 / 23:52

גבר שהלך לאסוף את רכבו החדש ממגרש מכוניות, נדהם לגלות את האופן שבו כל הרכבים חנו בצורה כזו שמרווחת להם את המקום בפתיחת הדלתות. צפו בסרטון עם הפתרון הפשוט והגאוני

כמה זמן לוקח להשחיל מיני קופר לחניה? כמעט 20 דקות/Tattooed Parrot

כאשר אתם מחנים את הרכב שלכם בחניון, אתם בוודאי משתדלים למקם אותו באמצע הסימון, בין שני הפסים וכמה שיותר ישר, נכון? ובכן, גבר שיתף סרטון שעשוי לשנות לכם את התפישה לגבי חניית כלי רכב ולעבור לישטה שאם תיישמו אותה אתם עשויים להיות המרוויחים העיקריים.

לבחור ששיתף את הסרטון בטיקטוק היו 200 עוקבים בלבד, אבל בתוך שבוע הוא צבר כמעט 5 מיליון צפיות ועשרות אלפי תגובות. אז מה התגלית הגדולה אתם שואלים? ובכן, כאשר הוא הלך לאסוף את הרכב החדש שלו מחניון של חברת "ג'נרל מוטורס" בארצות הברית, הוא נדהם מהאופן שבו כל המכוניות חנו.

צפו בסרטון שלו

במקום להחנות את כלי הרכב במרכז הסימון פחות או יותר, כולם היו צמודים לקו השמאלי - בצורה כזו שבצד הימני של הסימון נותר מקום. מה הרווח בזה אתם שואלים? היתרון הוא שבצורה הזו לכל רכב היה מרחב לפתיחת הדלתות ואף רכב לא היה צמוד מדי לשני.

עוד בוואלה!

הרגע בו אישה שעוזרת לנהגת שמתקשה בחניה הפכה בשניות מגיבורה למרשעת

לכתבה המלאה

ככה לא!

הדרך הלא נכונה לחנות. @bigbruva_77/TikTok, רויטרס
הדרך הלא נכונה לחנות/רויטרס, @bigbruva_77/TikTok

ככה כן!

הדרך הנכונה לחנות. @bigbruva_77/TikTok, רויטרס
הדרך הנכונה לחנות/רויטרס, @bigbruva_77/TikTok

בסרטון שהוא העלה, הוא כתב: "מה אם אומר לכם שהחניתם את הרכב שלכם בצורה שגויה עד עכשיו? תראו איך מחנים מכוניות במגרש שממנו לקחתי את הרכב, הם מחנים על הקו. אתם רואים כמה מרווח התפנה?"

הסרטון צבר מאות אלפי תגובות שהיו נלהבות ברובן. אלא שחלק היו מסוייגים וטענו שלא תמיד יש מקום להחנות ככה. "אותו אפקט יקרה אם כולם יחנו באמצע הסימון, פשוט הציבור ברובו לא יודע להחנות ולא משנה מה הגודל של החניה", טען אחד המגיבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully