וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו לצלות בשר באמצעות האגזוז של למבורגיני, זה נגמר רע מאוד

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 23:34

חבורה של חובבי מכוניות ניסו לנצל את חום המנוע והלהבה האחורית כדי להשביע את הרעב שלהם. אלא שבתוך שניות רכב הפאר היוקרתי העלה עשן ונוזל הקירור נשפך על הרצפה. צפו בתעלול הטיפשי שכמעט נגמר באסון

למבורגיני עולה באש בגלל ניסיון להכין קבב בעזרת מערכת הפליטה/Youtube/趣闻汇总

על מה אתם חושבים כשאתם רואים למבורגיני אוונטאדור, מכונית הדגל של למבורגיני שבגרסאות העל שלה מעפילה ליותר מחצי מיליון דולר או קרוב ל-3 מיליון שקלים בתרגום למחירי ישראל? האם אתם חושבים על המנוע בנפח 6,500 סמ"ק שמאיץ מאפס למאה בתוך 2.9 שניות ומסוגל להגיע למהירות 350 קמ"ש? לא נראה לנו.

מן הסתם יש שאלה עיקרית אחת שעולה לכם בראש: האם אפשר להכין איתה קבב? למרבה המזל, נראה כי השאלה הזו נענתה על ידי בעל אוונטדור אחד והתשובה היא: זה יוצא גרוע ויקר.

זה באמת אחד המקרים הטיפשיים שנתקלנו בהם. חבורה של בעלי מכוניות יוקרה החליטה לצלות בשר (קבב ליתר דיוק) בעזרת פרצי הלהבות מאגזוז הלמבורגיני היוקרתית (מה שמכונה "בק-פייר). אלא שמהר מאוד הם התחרטו על האלתור הלא מוצלח הזה שעלה מאוד ביוקר.

זה מה שקרה להם

כמו שניתן לראות, בתוך שניות של הפעלת הבק-פייר כל הרכב העלה עשן ונוזל קירור אדום הציף את הרצפה מתחת למכונית.

הסרטון הזה צולם במפגש של בעלי רכבי יוקרה בסין, שם אחד מהם החליט להשתעשע והחזיק שיפוד קבב צמוד לאגזוז הלוהט, בזמן שהנהג ישב מאחורי ההגה וומעלה את סיבובי המנוע כדי להביא לאותם פיצוצי בק-פייר.

הם נכנסו להלם ממה שקרה לרכב הפאר, למרות שהם מחשיבים את עצמם חובבי מכוניות מושבעים ואף אחד מהם לא באמת ידע מה לעשות.

עוד בוואלה!

330 אלף דולר לפח: נהג למבורגיני השוויץ ברכב היוקרה שלו - והתרסק אל הקיר

לכתבה המלאה
למבורגיני עולה באש. Youtube/趣闻汇总, צילום מסך
לא חבל על הלמבורגיני?/צילום מסך, Youtube/趣闻汇总

בדיילי מייל דווח שמומחים שצפו בסרטון טוענים שהסיבה לכך שהמכונית העלתה עשן הייתה ככל הנראה משום שהנהג הפעיל עומס על המנוע בזמן שהיה עדיין קר ומכיוון שלא הספיק להגיע לטמפרטורת עבודה תקינה, הטרמוסטט (שאחראי על כניסת מערכת הקירור לפעולה) היה סגור, כך שבעוד הנהג הפעיל לחץ על המנוע הרדיאטור לא נכנס לפעולה והשילוב גרם להתחממות המנוע. סיבה נוספת היא היעדר קירור של המנוע על ידי האוויר, קירור שנוצר בעת שהמכונית נוסעת. המיכל או הצינור של נוזלי הקירור נפגעו כיוון שהופעל עליהם לחץ גדול מבלי שהיה צורך לקרר את המנוע - מה שגרם לכל הנוזל להישפך על הרצפה. ובקיצור, גם אם אתם ממש רעבים - אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully