וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 5 פלאג אין בגרסה חדשה ושרירית

עודכן לאחרונה: 9.9.2021 / 14:05

יבואנית ב.מ.וו תוסיף להיצע של סדרה 5 את גרסת הפלאג אין החזקה, המשלבת מנוע השש בטור של היצרנית עם הנעה חשמלית. המספרים: 394 כ"ס, 4.6 שניות ו-565 אלף שקלים

להיצע הנוכחי של ב.מ.וו סדרה 5 מצטרפת גרסת פלאג אין חדשה בשם 545e xDrive. זו תהייה גרסת פלאג אין שנייה ל-530e אך חזקה ויקרה ממנה.

בבסיס יחידת ההנעה אותה היא חולקת עם מכונית הפאר הסדרה 7 פלאג אין, נמצא מנוע השישה צילינדרים בטור - מאבני היסוד של המנועים בב.מ.וו. הנפח הוא 3.0 ליטרים וההספק של מנוע הבנזין הוא 286 כ"ס. היחידה החשמלית המצורפת אליו זהה לזו המשמשת את ה-530e ומפיקה 109 כ"ס. ההספק המשולב של השתיים הוא 394 כ"ס ו-61.2 קג"מ. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה.

ב.מ.וו 545e xDrive. אתר יצרן
394 סוסים מיחידות ההנעה המשולבות/אתר יצרן

הביצועים כתוצאה מהשילוב בין המנועים וההנעה משתפרים משמעותית ביחס ל-530e. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 4.6 שניות והמהירות המירבית היא 250 קמ"ש. השילוב בין המנוע הגדול יותר של הסדרה 7 לבין המימדים של מכונית הסאלון משמעותם שהיא הפלאג אין 6 צילינדרים המהירה ביותר של היצרנית נכון לעכשיו.

הביצועים ה"חשמליים" כוללים יכולת נהיגה על כוח החשמל לטווח מקסימלי של 48 ק"מ, 8 ק"מ פחות מהטווח המוצהר של גרסת ה-530e. את סוללת ה-12 קוט"ש ניתן לטעון בתוך 3.6 שעות מעמדת טעינה או 6 שעות משקע רגיל באמצעות הכבל המסופק עם הרכב.

ב.מ.וו 545e xDrive. אתר יצרן
תשווק בשתי רמות גימור/אתר יצרן

הגרסה החדשה תשווק בשתי רמות גימור - M-Sport ו-M-Superior כאשר הראשונה תהייה גרסת הכניסה (אך פחות או יותר מקבילה באבזורה לזו הבכירה של ה-530e) ובה יש את בורר מצבי הנהיגה, שליטה בהילוכים מגלגל ההגה, תאורת לד אדפטיבית, מושבי עור קדמיים מחושמלים, וילון חשמלי אחורי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים למושב האחורי, מפתח חכם עם צג נתונים על מצב הרכב. מערכת המולטימדיה ולוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ', התמיכה לעת עתה היא עדיין למכשירי אפל בלבד.

ב.מ.וו 545e xDrive. אתר יצרן
הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית 8 יחסי העברה/אתר יצרן

רמת הגימור M-Superior משדרגת בין השאר את מערכת השמע מכזו של הרמן קרדון עם 16 רמקולים לכזו של B&W ומלבישה עליה את מערך המצלמות ההיקפי של ב.מ.וו.

מערכות הבטיחות כוללות תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב ב"שטח מת" עם תיקון אקטיבי, זיהוי ובלימה אוטונומית של הולכי רגל ודו גלגלי, התרעת תנועה חוצה מאחור, התרעה בפני פגיעה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע לנהג בתמרון חירום ועוד.

מחירי ה-545e xDrive מתחילים ב-565 אלף שקלים ל- M-Sport ו-595 אלף שקלים ל-M-Superior.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully