וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 5 המחודשת בישראל. החל מ-480 אלף שקלים

8.2.2021 / 8:22

מתיחת הפנים של מכונית הסאלון של ב.מ.וו תשווק רק בגרסה ההיברידית נטענת השקע. ההספק המירבי עלה ל-292 כ"ס והמחיר ל-480 אלף שקלים

מתיחת הפנים של סדרה 5 בישראל. אתר יצרן
דור שביעי למכונית הסאלון של ב.מ.וו/אתר יצרן

דלק מוטורס החלה בשיווק מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 5. הדור הנוכחי שהוא השביעי במספר הוצג ב-2016 וכעת מגיע רענון לדגם, במטרה להשאיר אותו בתחרות מול המתחרות שלה מבית; אודי A6 ומרצדס E קלאס שהתרעננו גם הן בשנה החולפת.

ההיצע יתבסס מעתה על גרסה יחידה - ה-530e עם מנוע הפלאג אין, שתשווק בשתי רמות גימור. פירוט על אלו בהמשך. מחירי הסדרה 5 יהיו 480 ו-540 אלף שקלים.

המראה:
בעיצוב החיצוני השינויים הבולטים הם יחידת הגריל שכעת עשויה חלק אחד ולא מפוצלת כבעבר, חלוקה פנימית שונה של הפנסים הקדמיים, יציאות אגזוז טרפזיות ופגושים חדשים. האחרונים גם אחראים לאורך חיצוני שגדל ב-2.5 ס"מ עד ל-496 ס"מ. שאר המידות (רוחב - 187, גובה - 144 ובסיס גלגלים של 297 ס"מ) נותרו ללא שינוי. הגרסאות המקומיות ארוזות בחבילת M שצובעת במט את מסגרת האלומיניום של הגריל, צובעת בכחול או אדום את הקאליפרים ומקיפה את המכונית בחצאיות ספורטיביות למראה.

מתיחת הפנים של סדרה 5 בישראל. אתר יצרן
מנוע 2.0 ליטרים ויחידה חשמלית שמספקים 292 כ"ס/אתר יצרן

בהנעה:
מתוך שלל המנועים של סדרה 5, בישראל בחרה היבואנית לשווק אחד - ה-530e. שילוב בין מנוע ארבעה צילינדרים מוגדש בנפח 2.0 ליטרים ויחידה חשמלית. ההספק המירבי המשולב של שני אלו הוא 292 כ"ס במצב ה"בוסט" המתאפשר לפרקי זמן של 10 שניות. נתון המומנט עומד על 42.8 קג"מ. ההנעה אחורית ותיבת הילוכים היא פלנטרית 8 הילוכים.

בכל הקשור לביצועים, הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 6.4 שניות, המהירות המירבית היא 235 קמ"ש. סוללות ה-12 קווט"ש מאפשרות נסיעה לטווח חשמלי מוצהר של 56 ק"מ במהירות של עד 140 קמ"ש.

לב.מ.וו יש מנוע היברידי נטען מעניין לא פחות ה-545e עם שישה צילינדרים, מוגדש ו-394 כ"ס (החזק ביותר מחוץ למשפחת ה-M) שם ההנעה כפולה.

עוד בוואלה!

הב.מ.וו סדרה 5 החשמלית הזו תשפיל כל M5

לכתבה המלאה
מתיחת הפנים של סדרה 5 בישראל. אתר יצרן
מעכשיו אפשר גם עם עור סינטטי, מסך המולטימדיה גדל ל-12.3 אינץ'/אתר יצרן

בתא הנוסעים:
לוח המחוונים הדיגיטלי ומסך המולטימדיה גדלו שניהם ל-12.3 אינץ'. האחרון גם מקבל את הדור העדכני של מערכת ההפעלה של ב.מ.וו. הדגם יגיע בשתי רמות גימור Sport ו-Superior. בראשונה כוללת רשימת האבזור בין השאר חישוקי 18 אינץ', גימור עץ, סגירת וואקום לדלתות, מושבים חשמליים עם זכרונות, פתיחה חשמלית לתא המטען, בורר מצבי נהיגה, תאורת לד, יציאות מיזוג לאחור ואפשרות לחימום או קירור מראש של תא הנוסעים. אבל זו רמת הגימור Superior שמציעה את האבזור הראוי, חלק ממנו מתמיהה בהיעדרו בגרסת הכניסה כמו קיפול מושב אחורי, שליטה על ההילוכים מההגה, מצלמות היקפיות, ותאורה אדפטיבית. אבזור נוסף בגרסה זו: מפתח חכם עם תצוגת מידע על הרכב, וילון חשמלי אחורי וילונות צד, מערכת שמע של Harman Kardon ועוד.

מתיחת הפנים של סדרה 5 בישראל. אתר יצרן
טווח מוצהר של 56 ק"מ חשמליים/אתר יצרן

בבטיחות:
שתי רמות הגימור מגיעות עם חבילת בטיחות מלאה שכוללת תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית, התרעת תנועת חוצה, בקרת שיוט אדפטיבית פעילה עד 210 קמ"ש, התרעה מפני התנגשות צידית כולל התערבות בהיגוי, חיישני חנייה היקפיים ומערכת הזיכרון של תוואי הנסיעה של 50 המטרים האחרונים ואפשרות לנהוג אותם עצמאית.

מחירים:
מחיר הסדרה 5 המעודכנת יתחיל ב-480 אלף שקלים עבור ה-Sport התייקרות של עשרות אלפי שקלים ביחס למחיר טרום מתיחת הפנים (כ-420 אלף שקלים) בין השאר בשל צמצום הטבת המס למכוניות נטענות שקע בכלל ובגזרת המחירים שלה.

רמת הגימור Superior מעלה את המחיר ל-540 אלף שקלים.

כאמור, מול סדרה יעמדו המתחרות הוותיקות כמו מרצדס E קלאס, אודי A6 ובתוך מספר חודשים גם שתי מתחרות חדשות שינסו לחדור לשם - מותג היוקרה של יונדאי "ג'נסיס" עם ה-G80 ומנובמבר אמורה להגיע גם טסלה מודל S.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully