וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קורה: ה-Grenadier יוצע למכירה בראשית 2022

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 10:56

הוא דומה לו, מאוד דומה לו גם חיצונית וגם מתחת ללוחות המתכת. לפני קצת יותר משנה סיפרנו לכם עליו ועכשיו מודיעים על תחילת השיווק שלו, אבל לא אצלנו...

Ineos Grenadier/יצרן

ביולי 2020 סיפרנו לכם בפעם הראשונה על רכב השטח הקשוח שמבקש לרשת את מעמדו של הדיפנדר. הוא לא רק הציג דימיון חיצוני יוצא דופן, אלא גם עשה שימוש ברשימת מכלולים שהעידו על כוונות רציניות מאוד של עבודת שטח.

כעת מודיעה החברה שעומדת מאחורי ה-Grenadier ונקראת INEOS כי היא תתחיל לשווק את רכב השטח במחיר של החל מ-48 אלף ליש"ט בבריטניה. לא מחיר זול בהתחשב בעובדה שרנגלר מקביל אליו עם מנוע דיזל עולה שם סכום זהה ולנד רובר דיפנדר ארוך בסיסי מתחיל ב-46 אלף ליש"ט. ב-INEOS אומרים שבניגוד לשני אלו - ה-Grenadier מגיע מאובזר מאוד כבר בגרסאות הבסיס.

ה-Grenadier של ineos. אתר יצרן
"יורש" הדיפנדר יגיע לאולמות התצוגה ביולי 2022/אתר יצרן

תזכורת לגבי הרכב, מעבר לדימיון החיצוני לדיפנדר, מדובר ברכב שטח שעל פי המפרט שלו אמור להציע חבילה קשוחה מאוד. שלדת סולם ושני סרנים חיים (האחרונים מבית יצרנית הטרקטורים CARRARO), תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה של ZF, כמו התיבה, גם המנוע מגיע מב.מ.וו ומדובר בדיזל בנפח 3.0 ליטרים בתצורת 6 צילינדרים בטור.

למרות ההצהרות המוקדמות יותר כי המפעל בו ייוצרו הכלים יהיה בווילס, אנגליה, בפועל הם הולכים להיבנות במזרח צרפת, במפעל שבעבר שימש לייצור הסמארט. בנייה באנגליה או צרפת, בכל אופן magna steyr האוסטרית שמייצרת במשך שנים גם את ה-G קלאס של מרצדס הייתה זו שערכה את המבחנים והניסויים לרכב במהלך הפיתוח שלו.

עוד בוואלה!

Ineos מציגה את Grenadier, מחליף קשוח לדיפנדר המקורי

לכתבה המלאה
ה-Grenadier של ineos. אתר יצרן
תא הנוסעים עם מוטיבים צבאיים מעולם התעופה/אתר יצרן

על פי אתר היצרנית היא פרוסה וערוכה למכירות ושירות של כלי הרכב שלה באמצעות מרכזי שירות שלה או שותפויות עם ב.מ.וו ומרכזי השירות של Bosch Car Service מסביב לעולם. במפה שמפנה לנקודות מכירה מופיעות מדינות מצפון אמריקה, עבור במערב אירופה, דרום אפריקה, ניו זילנד ואוסטרליה ועד לדרום קוריאה. לפחות כרגע לא נראה שישראל נמצאת ברשימה, למה אנחנו לא מופתעים.

ה-Grenadier של ineos. אתר יצרן
היצרנית טוענת שהרכב יגיע מאובזר בנדיבות כבר מגרסאות הבסיס/אתר יצרן

כמו יותר ויותר יצרניות קטנות, גם ב-INEOS מתכוונים לבסס את מערך המכירות שלהם על אתר האינטרנט, בו ניתן יהיה להזמין, לאבזר ולאפיין את המכונית. אבל כאמור לצד שיטת המערך הזה, תהייה ליצרנית גם נוכחות פיזית באמצעות מרכזי מכירות ושירות.

בהודעה לעיתונות מצהירה החברה כי 75 אלף מתעניינים כבר השאירו פרטים בתקופה שקדמה להכרזה על המחיר. עם פתיחת ההזמנות המוקדמות לרכב מחר בבריטניה וב-14 באוקטובר בשאר העולם נראה כמה מהמתעניינים האלו גם יפתחו את הארנק, ויזמינו את המכונית שהם צפויים לקבל ביולי 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully