וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טסלה מסוגלת לראות אנשים מתים? צפו בתיעוד מצמרר ממסך הרכב

24.10.2021 / 23:40

חברים שנהגו בטסלה בבית קברות בשעת לילה מאוחרת איבדו את עשתונותיהם כשגילו כי הרכב מתריע בפניהם על בני אדם המסתובבים לצד הקברים הנטושים

האם הטסלה שנסעה בבית הקברות זיהתה רוח רפאים?/@nojumper

האם טסלה מסוגלת "לראות אנשים מתים"? אם נשפוט על פי התיעוד הבא, כנראה שלמכונית החשמלית יש יתרון נוסף מלבד אלו הידועים לסביבה ולכיס. החודש צץ לו בטיקטוק סרטון בו כמה חברים בחרו לצאת לנסיעת לילה בבית קברות מסיבה לא ברורה וקלטו על מסך הרכב אנשים מתים המסתובבים סביב הקברים להנאתם. כלומר, הרכב התריע שוב ושוב לנהג כי יש בני אדם בקרבת מקום, על אף שבית הקברות היה שומם לגמרי.

בסרטון נשמעים החברים חולפים על שבילי בית הקברות החשוכים וצועקים באימה כשהם מבחינים בנעשה על הצג, שם ניתן לראות כיצד הרכב מתריע בפניהם על אנשים העומדים בצד הדרך. התרעה שכזו בדרך כלל נועדה לעדכן את הנהג על אדם הנמצא בקרבת מקום כדי שיסע בזהירות. במקרה הזה, כשהחברים הביטו החוצה - לא היה שם איש מלבד מצבות. "או מיי גאד. אמרתי לכם!", צעק אחד החברים ברכב ואחרת השיבה לו: "אוקיי, אני מאמינה לך!". אחר צעק: "הטסלה שלך רואה אנשים מתים!".

הביטו על המסך:

מסתבר שזו לא הפעם הראושנה שתקרית כזו מתרחשת ולא הפעם הראשונה בה נהגים מתעדים את 'החוויה העל טבעית' שלהם ברכב. משתמשת הטיקטוק @yailinmurillo העלתה אף היא סרטון שכותרתו, "אז דוד שלי נסע אתמול בבית הקברות בטסלה. תסתכלו מקרוב".

@yailinmurillo

So my uncle did this today at the cemetery ??? look closely you can see a dog !!!! #fypシ #ghost #tesla #cemetery #scarytiktoks #notfakenews

♬ Oh No - Kreepa

רבים האמינו שהטסלה מסוגלת לעשות פה "החוש השישי" וקולטת רוחות רפאים: "אין סיכוי שהייתי נכנס לבית קברות באמצע הלילה. זה מסוג הדברים שאתה פשוט לא עושה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה ללא ספק נראה כמו אנשים מתים. תתרחקו משם".

אחרים פקפקו וטענו שהטסלה פשוט מזהה את המצבות הגבוהות כ"אנשים". אחד כתב: "כל מי שמחזיק בטסלה יודע שהרכב רק מזהה את המצבות הגבוהות יותר. הוא עושה את זה כל הזמן עם פחי אשפה וחפצים בגודל אנושי. אין סיבה להיבהל".

אחד מהמגיבים בטיקטוק טען כי הוא עבד בעבר בחברת טסלה, והעלה טענה מוזרה לפיה "החיישנים חזקים במיוחד. זה לא יפתיע אותי אם הם מזהים אנטומיה אנושית בעומק של 2 מטרים מתחת לאדמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully