וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אומרים לי שאני יפה מדי בשביל להיות נהגת אוטובוס - ושהאיפור שלי נועד למשוך תשומת לב"

16.10.2021 / 23:35

נהגת אוטובוס צעירה שיתפה בטיקטוק את הצדדים הפחות נעימים בעבודתה, כולל נוסעים המעירים לה על האיפור וחושבים שהיא "יפה מדי בכדי להיות נהגת" - וחוסר היכולת להתפנות כשצריך: "זו זכות אדם בסיסית"

יום בחייה של נהגת האוטובוס שרמיין איזבלה/@charsbusbanter

שרמיין איזבלה בת ה-26 מבריטניה היא נהגת אוטובוס צעירה שנאלצת כבר 6 שנים להתמודד עם הסטריאוטיפים הקיימים על נהגי אוטובוס. בסדרת סרטונים קצרים שהיא מפרסמת בעמוד הטיקטוק שלה (charsbusbanter) היא מספרת על מצבים לא נעימים אליהם נקלעה במהלך עבודתה כנהגת, כשבעיקר היא נאלצת להתמודד עם ההתייחסות הבלתי פוסקת למראה שלה ולהיותה אישה - כש-93% מנהגי האוטובוס בבריטניה הם גברים.

לדבריה, נוסעים מבקרים אותה על היותה מאופרת ושואלים אותה "את מי את מנסה להרשים? את רק נהגת אוטובוס". לעומת זאת כשהיא לא מתאפרת, אנשים אומרים לה: "את נראית עייפה, ישנת טוב בלילה?". שרמיין סיפרה גם שאנשים רבים מעירים לה שהיא "יפה מדי" כדי להיות נהגת אוטובוס וכשהיא שואלת אותם כיצד נראה נהג אוטובוס טיפוסי, הם בדרך כלל עונים לה: "זקן, קירח ועצבני".

לא קל להיות נהגת אוטובוס:

@charsbusbanter

true encounter (until the ending where I rip my wig off)

♬ original sound - Charmane Isabella

עם זאת, תגובות הנוסעים אינן הדבר הקשה ביותר בעבודתה. היא הסבירה: "האמת, זה שאת לא יכולה ללכת לשירותים כשאת צריכה ללכת לשירותים זה קשה, במיוחד לנשים. זו זכות אדם בסיסית".

באינסטגרם היא שיתפה גם שהחלק הטוב ביותר בעבודה שלה הוא להיות לבד כל היום מבלי שמנהלים יגידו לה מה לעשות, אולם היא מודה שלפעמים זה גם גורם לה להרגיש בודדה. כשנשאלה מה הדבר המטורף ביותר שעשה אחד הנוסעים שלה, היא נזכרה: "נוסע עשה את צרכיו באוטובוס ומרח את הצואה על המושבים. זה היה נורא".

היא צברה יותר מ- 820,000 עוקבים בטיקטוק - כשלא ברור כמה מהם מתעניינים באמת בתוכן הקשור לאוטובוס שלה, וכמה עוקבים אחריה רק בגלל המראה שלה, אבל שרמיין ן משתפת אותם בסרטונים המסבירים בעיות נפוצות של אוטובוסים, כולל מדוע הם תמיד מאחרים והסיבה שלא כדאי לשלם במזומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully