וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשות ומתייקרות: סיאט איביזה וארונה

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 13:08

שני הדגמים החשובים של סיאט בישראל מתחילים להימכר בגרסה מעודכנת, לצד קוסמטיקה צנועה יש עדכונים משמעותיים יותר בתא הנוסעים ובמחיר

עם כמעט 10,000 יחידות משני הדגמים האלו, סיאט איביזה (4,933 מכוניות) וסיאט ארונה (4,140 מכוניות) מהוות קצת יותר מ-75 אחוזים ממכירות המותג בישראל בשנה החולפת. שניהם נהנים מדומיננטיות בעיקר בשוק המוסדי במיוחד עם זכיית האיביזה במכרז מכונית הסא"לים של צה"ל וגם בשוק הליסינג הכללי.

כעת, כשישה חודשים אחרי שקיבלו את מתיחת הפנים מגיעות הגרסאות המעודכנות של השתיים לשוק המקומי. ויש בהן כמה תוספות חשובות (גם למחיר) וגם גרסה אחת שממנה נפרד השוק הישראלי.

סיאט איביזה מתיחת פנים. אתר יצרן
תאורת לד מלאה וכיתוב שם הדגם מאחור/אתר יצרן

בשני הדגמים, מתיחת הפנים הקוסמטית מתונה מאוד. באיביזה היא כוללת תאורת לד מלאה שכעת תגיע כסטנדרט, מראה חדש לפנסי הערפל, חישוקים חדשים וכמו בשאר דגמי היצרנית שם הדגם מופיע מאחור. הארונה מתחדש גם בפגושים בעיצוב שונה, פנסי הערפל משנים מיקום סמוך לתאורה הרגילה, גימורי כרום ועוד.

בתאי הנוסעים השינויים כבר מובחנים יותר, באיביזה מסך המולטימדיה עולה מ-6.5 אינץ' ל-8.25 אינץ' ברמות הגימור רפרנס וסטייל, אלו יקבלו גם תאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. ברמות הגימור FR בשני הדגמים יגיעו מסכי 9.2 אינץ' במקום 8 אינץ' בעבר. לוח מחוונים דיגיטלי מתווסף ברמת הגימור FR של הארונה ועם חבילת האבזור red pack plus של האיביזה. עוד בארונה, משטח טעינה אלחוטי לנייד.

סיאט ארונה מתיחת פנים. אתר יצרן
סיאט ארונה: מסך 8.25 ו-9.2 אינץ' בהתאם לרמת הגימור/אתר יצרן

מעבר לקוסמטיקה, השינוי המשמעותי ביותר בתחום האבזור נוגע דווקא למערכות הבטיחות. שני הדגמים יוותרו על התוספת המקומית של מערכת התרעה פסיבית של מובילאיי לטובת מערכות מקוריות. כמו כן בשני הדגמים נוספה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (למעט גרסת הבסיס של האיביזה ה"רפרנס").

בכל הקשור למנועים, אין שינוי של ממש. השתיים ימשיכו להימכר עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק 110 כ"ס ומנוע 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס. שניהם בשידוך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה. הגרסה הידנית של האיביזה נגרעת מההיצע.

סיאט ארונה מתיחת פנים. אתר יצרן
סיאט ארונה המחודש: פגושים ותוספות כרום/אתר יצרן

גל ההתייקרויות של המכוניות החדשות בשוק לא פוסח על הצמד. כך, מחיר האיביזה מתחיל מ-97 אלף שקלים לרפרנס (עלייה של 2,000 שקלים), 104 אלף שקלים ל"סטייל", 118 אלף שקלים עבור ה-FR ועד 125 אלף שקלים ל-FR עם מנוע ה-1.5 ליטרים. התוספות המוצעות הן חבילת ה-red pack plus שמחירה 8,900 שקלים ותוספת צבע לזה שאינו לבן ועומדת על 1,500 שקלים.

מחיר הארונה מתחיל ב-117 אלף שקלים ל"סטייל", 127 אלף שקלים ל-FR ו-135 אלף שקלים ל-FR עם מנוע ה-1.5 ליטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully