וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן קאדי בישראל. 7 מושבים וכמעט 200 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 12:15

להיצע הטנדרונים המקומי מצטרף פולקסווגן קאדי בדור החדש שלו. הוא מבטיח אבזור, נוחות ועידון טוב מהדור היוצא. אבל המחיר שלו בהתאם

פולקסווגן קאדי 2021. אתר יצרן
הפלטפורמה משותפת לגולף, הפיתוח עם פורד/אתר יצרן

בכל הקשור לכלי רכב מסחריים, התחלופה בין דורות נוטה להיעשות במרווחי זמן גדולים יותר מאשר במכוניות נוסעים. שיקולים אופנתיים, חדשנות טכנולוגית ואבזור הם פחות קריטיים למי שמחפש את הכלי שייתן לו כמה שיותר בעבודה ויוציא ממנו כמה שפחות בתמורה לזה. ההסבר הזה בא להבהיר שני דברים שצריך לדעת לגבי הפולקסווגן קאדי החדש - הראשון הוא שהוא מחליף את הדור השלישי שיוצר במשך 17 שנים (הוא אמנם עבר מתיחות פנים ב-2010 ו-2015 וכונה מאז הדור הרביעי, אבל רשמית הוצג ב-2003) וכנראה יצטרך למשוך הרבה שנים קדימה גם הוא. הנקודה השנייה היא שזה אמנם דגם שמתבסס על רצפת הגולף דור 8 אבל הוא חלק משיתוף פעולה הולך ומתהדק בין פורד לבין פולקסווגן במחלקת המסחריות. אצל פורד קוראים לו טורנאו, והוא גם עשוי להגיע אלינו יום אחד.

פולקסווגן קאדי 2021. אתר יצרן
לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה/אתר יצרן

הקאדי החדש המבוסס כאמור על פלטפומת מכונית נוסעים מחליף את קפיצי העלים מאחור בקפיצי סליל, היתרון הוא נוחות נסיעה ושיכוך טובים יותר במחיר של כושר העמסה פחות טוב. אבל זה מסתדר גם עם התצורה בה מגיע הדגם לישראל - עם שורת מושבים שלישית אופציונלית שהופכת אותו ממסחרית קלה לרכב בעל 7 מושבים בעלות של 2,000 שקלים. הוא ישווק בגרסת ה"מקסי" הארוכה, והמימדים החיצוניים של 485 ס"מ ובסיס הגלגלים של 297 ס"מ, לפחות על הנייר, אמורים לייצר מכוניות עם מרווח ראוי לנוסעים גם בתצורת 7 המושבים.

על ההנעה מופקד מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים בהספק של 122 כ"ס ב-2,750 סל"ד ו-32.6 קג"מ ב-1,600 סל"ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

עוד בוואלה!

פולקסווגן טיגואן: עכשיו גם עם 7 מושבים

לכתבה המלאה
פולקסווגן קאדי 2021. אתר יצרן
שורת מושבים שלישית בתוספת 2,000 שקלים/אתר יצרן

רמת הגימור life כוללת מסך מגע 8.25 אינץ' כולל תאימות לאנדרואיד ואפל, לוח מחוונים דיגיטלי, הנעה ללא מפתח, 4 שקעי USB ושני שקעי 12V, שולחנות מתקפלים בגב המושבים הקדמיים ולהם יציאות מיזוג. שתי שורות המושבים האחוריות ניתנות לקיפול או הסרה לטובת הגדלת נפח ההטענה.

מערכות הבטיחות כוללות מערכות בטיחות אקטיביות כמו בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית כולל מצב פקקים, 7 כריות אוויר ועוד.

פולקסווגן קאדי 2021. אתר יצרן
מודרני, מאובזר ומאוד יקר/אתר יצרן

הקאדי החדש נכנס לשוק הטנדרונים שנשלט מזה שנים על ידי דגם אחד פחות או יותר - סיטרואן ברלינגו המחזיק בכשני שליש מהשוק, ואחריו התאום שלו מטויוטה הפרו אייס, רנו קנגו במקום השלישי ווהמקום הרביעי נשאר במשפחה עם האופל קומבו (הזהה לטיוטה ולסיטרואן וחלק משיתוף הפעולה בין היצרניות). כל שאר המתחרים בעיקר מתקוטטים על שאריות, והקאדי היוצא היה השנה במקום השביעי עם 65 מסירות בלבד.

כך שתיאבון לגדול ומקום לגדול אליו לא חסר לקאדי, אבל יש רק עניין אחד קטן - המחיר שלו. עם תג מחיר של 198 אלף שקלים, על אף האבזור יוצא הדופן ומערכות הבטיחות מדובר בפער מחירים של עשרות אלפי שקלים מעל הגרסאות המאובזרות ביותר של המתחרים שלו. האם הוא עד כדי כך טוב? נחכה לנהוג בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully