וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים בישראל:מקסוס EUNIQ 6 וגרסה חדשה ל-EUNIQ 5

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 22:00

מקסוס, מותג סיני נוסף שעשה את דרכו לישראל השנה מרחיב את היצע הדגמים שלו עם ה-E יוניק 6, קרוסאובר חשמלי גדול ומאובזר מאוד במחיר של 171 אלף שקלים

מקסוס EUNIQ 6. אתר יצרן
E יוניק מקסוס 6 גדול מסקודה קודיאק/אתר יצרן

צ'יינה מוטורס, יבואנית מותג מקסוס לישראל מודיעה על תחילת השיווק של דגם חדש, שני בהיצע שלה. היצרנית שנמצאת בבעלות SAIC, מותג האב של MG נמצאת בשוק הישראלי מאז פברואר עם דגם יחיד, מיניוואן חשמלי בן 7 מושבים.

כעת מצטרף אליו ה-E יוניק 6, הרכב הינו גרסה מוספת לחשמל של דגם בנזין אותו מוכרת החברה בסין. עם מימדים חיצוניים של 474 ס"מ לאורך ו-174 ס"מ לגובה מדובר ברכב גדול משמעותית מדגמים כמו סקודה קודיאק. אולם בסיס הגלגלים שלו קצר משל הצ'כי ועומד על 276 ס"מ - קצר יותר משל כלי רכב בקטגוריות הקטנות יותר. אולם המתחרים הטבעיים שלו הם דווקא מקבילו מסין ה-AIWAYS U5 והסקייוול ET5.

מבחינת הנעה ל-E יוניק 6 מנוע חשמלי בהספק 174 כ"ס ו-31.6 קג"מ. ההנעה היא קדמית והזינוק ל-100 קמ"ש אורך 9.7 שניות והמהירות המירבית היא 160 קמ"ש. על אספקת האנרגיה סוללות 70 קוט"ש והטווח המוצהר עומד על 354 ק"מ.

ואם הביצועים והטווח פחות מרשימים משל המתחרים שלו, את הקלפים שלו הוא שומר לתחום האבזור. לפי היבואנית הוא יגיע עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.4 אינץ' ומסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', תאימות למכשירי אפל, שקעי USB ליושבים מלפנים ומאחור, טעינה אלחוטית ועוד. במפרט הבטיחות: בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תיקון סטייה מנתיב התרעת רכב ב"שטח מת" ועוד.

מחירו של ה-E יוניק 6 יתחיל ב-171 אלף שקלים, בין מחירו של ה-AIWAYS לבין זה של הסקייוול.

מקסוס EUNIQ 5. אתר יצרן
מקסוס E יוניק 5, עם 6 מושבים ומפרט משופר/אתר יצרן

גם דגם המיניוואן של היצרנית עובר שינוי ולגרסה הקיימת תצטרף גרסה בעלת 6 מקומות ישיבה (שני מושבי קפטן במקום ספסל בשורה השניה). אבל החידוש המשמעותי יותר הוא שיפור הטווח המוצהר שעולה מ-260 ק"מ ל-360 ק"מ לפי הצהרות היצרן בשל המעבר לסוללת 70 קוט"ש במקום 52.5 קוט"ש בגרסת 7 המושבים.

מחירו של הדגם יעמוד על 198 אלף שקלים, זהה למחיר גרסת ה-7 מושבים קצרת הטווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully