וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת הצ'יפים של אינדיאן: שחור זה השחור החדש

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 17:46

אינדיאן צ'יף, מהדגמים ההיסטוריים הגדולים של היצרנית האמריקנית מתחדש בשלוש גרסאות, בעלות המנוע הגדול והחזק מבין הכלים במשפחה שלו. המחירים? מתחילים ב-150 אלף שקלים

אינדיאן צ'יף החדש בישראל. רונן טופלברג,
הצ'יפים החדשים, הדארק הורס בובר (באמצע) והלימיטד (מימין)/רונן טופלברג

בשנת 1921 מושק לראשונה דגם הצ'יף לראשונה באינדיאן, והיה מי שבמידה רבה קיבע את מעמדה של היצרנית הזו וההובלה שלה של השוק האמריקני ומיסוד המעמד האייקוני שלה גם אחרי שנעלמה כיצרנית של ממש אחרי מלחמת העולם השנייה.

לכן היה טבעי מאוד לראות הדגם הזה משמש גם כחלק משמעותי משדרת הדגמים של אינדיאן גם בגלגול החדש שלה, שוב כיצרנית אופנועים אמריקניים מסוגננים, אבל תחת כנפי פולאריס. וככזו, קהל היעד שלה הוא מהסוג שמחפש את הכלי השונה מהאחרים, ולמרות ששלושת הדגמים האלו סדרתיים לחלוטין הם בכל זאת לוקחים את הסיפור הזה של דגם הצ'יף למקום מעט שונה. וכמובן שכמו אצל כל אופנוע קאסטום, הכלי ברצפת אולם התצוגה הוא הבסיס והשמיים הם הגבול.

אינדיאן צ'יף החדש בישראל. רונן טופלברג,
בשחור: הבובר עם הכידון הגבוה, מאחור: הלימיטד המאובזר/רונן טופלברג

את שלושת התוספות העדכניות לדגם הזה ושמופיעות כאן אפשר לחלק לשתי משפחות כלליות - שני הדגמים המשתייכים לז'אנר ה"דארק הורס" של היצרנית והשלישי הוא הלימיטד המאובזר יותר.

הבסיס לשלושת הדגמים זהה: בשלדת הצינורות של הצ'יף מנוע V טווין בנפח 1,890 סמ"ק ובהספק של 88 כ"ס ו-16.5 קג"מ. בולם אחורי מתכוונן (זהה בשלושתם אבל במראה קפיץ חשוף בדארק הורס וקלאסי בשניים האחרים). מבחינת אבזור לשלושתם הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, שלושה מצבי רכיבה, לוח מחוונים דיגיטלי שהוא למעשה מסך מגע מעוגל בקוטר 101 מ"מ שנשלט גם מפקדים בכידון, עם אפשרות לצוגת שיחות, הודעות, מוזיקה וניווט עם צימוד לטלפון הנייד.

עוד בוואלה!

מבחן דרך: אינדיאן סקאוט בובר Twenty

לכתבה המלאה
אינדיאן צ'יף החדש בישראל. יצרן,
הדארק הורס עם חישוקים יצוקים ורגליות במרכז הכלי/יצרן

אבל מהבסיס הזה מתפצלות שלוש הגרסאות לכיוונים שונים:
הדארק הורס עם כידון רחב, אבל ותנוחת ישיבה שלוקחת את הרגליים מעט אחורה מהמקובל בדגמי הצ'יף. המראה המושחר למכלולים כמבתבקש משמו, חישוק קדמי יצוק בקוטר 19 אינץ', פנס מינימליסטי, ובניגוד למה שתחשבו זמין בשתי צביעות נוספות מלבד השחור (אפור ואלומיניום). המחיר: 150 אלף שקלים.

הדארק הורס השני הוא ה"בובר": כאן הכידון גבוה יותר, חישוקי שפיצים בקוטר 16 אינץ', והרגליות במיקום קדמי יותר. בגרסה זו הבולמים נתונים ב"שרוולים" למראה הקלאסי יותר. בגרסה זו הוא זמין גם בצבעים טיטניום מעושן וירוק מט מעושן. המחיר: 160 אלף שקלים.

אינדיאן צ'יף החדש בישראל. יצרן,
כידון גבוה, רגליות מלפנים וחישוקי שפיצים בדארק הורס בובר/יצרן

הגרסה השלישית היא הצ'יף לימיטד, כאן הכיוון הוא רכיבות ארוכות יותר ומראה קלאסי אפילו יותר עם הוספת משקף חזית פריק, תיקי עור מאחור, מושב "טורינג" לרוכב ומושב נוסף למורכב עם משענת גב. מחיר הגרסה הזו של הצ'יף עומד על 170 אלף שקלים.

יחד עם הדגמים החדשים חונכת היבואנית ד.ל.ב מוטורספורט גם את אולם התצוגה החדש של אינדיאן. שעבר מהמיקום הפינתי הקודם שלו עם פתיחת אולם התצוגה של רויאל אנפילד וכעת ממוקם בהמשך הרחוב ברצף אולמות התצוגה של היבואנית עם רויאל אנפילד, KTM ואינדיאן בשוקן 14 עד 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully