וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C5 איירקרוס מתחדש. מתי פה?

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 9:14

בניסיון להעלות את מניות הקרוסאובר שלה, סיטרואן מעבירה את ה-C5 איירקרוס רענון אמצע חיים שכולל מראה מעודכן ומתוחכם

סיטרואן C5 איירקרוס. אתר יצרן
נוח, מרווח אבל הפעם גם עם קצת יותר נוכחות/אתר יצרן

הוא אחד מכלי הרכב הנוחים יותר מתחת לחצי מיליון שקלים, נהנה מתא נוסעים מרווח מאוד ואם הלכתם על הדיזל קיבלתם גם זוללת מרחקים חסכונית להפליא. אבל בכל מה שקשור למופע החיצוני לסיטרואן C5 איירקרוס היה קשה להרשים אל מול כל העיצובים הקשוחים מסביב. בנקודה הזו בא לטפל רענון אמצע החיים שעובר הדגם כעת.

זה מתחיל למטה בכונס אוויר אגרסיבי בפגוש וחיתוכים שמרחיקים אותו מהמראה העגלגל הנוכחי וממשיך ביחידות תאורה שהופכות לפסי לד שממשיכים גם לרוחב הגריל עד לסמל.

סיטרואן C5 איירקרוס. אתר יצרן
ארגון מחדש של סביבת הנהג/אתר יצרן

תא הנוסעים מנצל את ההזדמנות כדי להציג לא רק מראה מעודכן, אלא לשנות כמה מהרכיבים שלו. זה מתחיל בחידוש למושבים הייחודיים שלו עם שכבות הספוג בעלות רמות הצפיפות המשתנה שמוסיפות שיכוך לעבודת הבולמים הפרוגרסיביים של הדגם. ממשיך במבחר רחב יותר של דיפונים, ריפודים ועד אלקנטרה ברמות הגימור הגבוהות.

בחזית מול הנהג יגדל מסך המולטימדיה מ-8 אינץ' ל-10 אינץ' ולוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ'. מה שדוחק את פתחי המיזוג מהמיקום שלהם בצידי המסך והם עכשיו יושבים תחתיו. כל איזור הקונסולה התחתונה השתנה גם הוא ובורר ההילוכים בעיצוב ה"ג'ויסטיק" הוחלף במתג וכפתור ההנעה זז להיכן שהיה בורר מצבי הנהיגה.

עוד בוואלה!

המסע הלא יאמן של סיטרואן

לכתבה המלאה
סיטרואן C5 איירקרוס. אתר יצרן
החלק האחורי נותר ללא שינוי/אתר יצרן

בשורת המושבים האחורית אין שינוי למעט הריפודים החדשים, כך שעדיין מדובר בשלושה מושבים הנעים בנפרד על מסילות ומאפשרים משחק בין מרווח לנוסעים להגדלת נפח תא המטען.

מי שעוד נשארים ללא שינוי הם המנועים שילוו את הדגם. מנוע בנזין 1.6 ליטרים מוגדש טורבו עם 180 כ"ס, דיזל 1.5 ליטר עם 130 כ"ס ובפסגת ההיצע גרסת הפלאג אין שעושה שימוש במנוע ה-1.6 ליטר טורבו בתוספת יחידה חשמלית שמספקות יחד 225 כ"ס.

לישראל הוא לא צפוי להגיע במהלך השנה הקרובה, כך שאצלנו נראה את הגרסה הזו רק בראשית 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully