וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש (כמעט) כמו בנט

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 1:04

המתחרות שלה חגגו בסגמנט מכוניות הפאר פלאג אין הייבריד בעוד היא נותרה ללא מענה ומאחור בתחום. אבל עם ה-A8 המחודשת שמגיעה כעת לישראל היא מקווה לסגור את הפער

אודי A8 2022/יצרן

אחרי שהמתחרות שלה ב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס העלו כמויות נכבדות מאוד של גרסאות הפלאג אין שבזמנו גם ניצלו את הטבות המס הנדיבות, אודי התעוררה ושולחת לזירה את ה-A8 מתוחת הפנים עם גרסת הנעה היברידית נטענת שקע.

חיצונית, המראה של הגרסה המחודשת לא שונה משמעותית, אבל כן כולל אי אלו נגיעות בחזית ובגריל ועדכונים לפנסי החזית. שאר המרכב, כמו גם תא הנוסעים נותרו ללא שינוי של ממש. ה-A8 המחודשת תימכר בישראל בשתי תצורות מרכב, הרגילה והארוכה (long), כאשר זו האחרונה ארוכה ב-13 ס"מ מהרגילה ומגיעה ל-532 ס"מ, התוספת לבסיס הגלגלים זהה וזה עומד על 313 ס"מ.

אודי A8 2022. אתר יצרן
אודי A8, כאן בגרסה הארוכה עם תוספת 13 ס"מ לאורך הכללי ובסיס הגלגלים/אתר יצרן

השינויים המשמעותיים יותר הם כמובן מתחת למכסה המנוע עם יחידת ההנעה החדשה שלו. השילוב הוא כאן של מנוע בנזין 3.0 ליטרים V6 יחד עם מנוע חשמלי שמספקים 462 כ"ס ו-71.4 קג"מ במשולב. ההנעה היא כפולה קבועה ותיבת ההילוכים בעלת 8 יחסי העברה. התוצאה היא תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות למרות משקל עצמי של 2,415 ק"ג (או 30 ק"ג פחות בגרסה הקצרה) ומהירות מירבית של 250 קמ"ש.

סוללות ה-14.1 קוט"ש מספיקות לטווח חשמלי מוצהר של 58 ק"מ בגרסת ה-long וקילומטר בודד נוסף בגרסה ה"קצרה".

עוד בוואלה!

חשמל, כוח, כסף: אודי e-tron S ספורטבק בישראל

לכתבה המלאה
אודי A8 2022. אתר יצרן
פינוק מקיר לקיר לבכיר/אתר יצרן

לשתי הגרסאות רשימת אבזור ארוכה הכוללת בולמי אוויר והיגוי אחורי, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', כאשר בקונסולה המרכזית מערך השליטה המפוצל של אודי, עם מסך 10.1 אינץ' למערכת המולטימדיה ו-8.6 אינץ' למערכת בקרת האקלים בעלת 4 איזורי אקלים. עוד ברשימה: תאורת מטריקס לד דיגיטל, מערכת שמע של B&O, סגירת וואקום לדלתות, טאבלט שליטה במושבים האחוריים, גג שמש פנורמי ועוד. אם תיקחו את הגרסה הארוכה תמצאו בה גם כוונון חשמלי וחימום למושבים האחוריים.

מחירי ה-A8 מתחילים ב-875 אלף שקלים לגרסה הרגילה ו-925 אלף שקלים לגרסת ה-long.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully