וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגי טסלה יוכלו בקרוב לנהל שיחות זום מהמכונית

אודי עציון, קינן כהן

עודכן לאחרונה: 10.11.2022 / 23:33

בכיר בזום חשף כי הפיצ'ר החדש יוצע בקרוב בכל טסלה חדשה, אך סביר שיתעדכן גם במכוניות שכבר יוצרו. בישראל אוסרות תקנות התעבורה על שימוש במסכים שלא לצרכי הנסיעה. ובתוך כך: טסלה מזמנת גם בישראל בעלי מודל 3 לריקול לחגורות המושב האחורי

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
המסך והמצלמות הפנימיות ישמשו לשיחות זום/קינן כהן

היי-טקטיסטים שמיהו להצטייד בטסלה עוד עשויים להתחרט על זה כאשר הפיצ'ר החדש שעליו הכריזה ZOOM השבוע יהיה זמין להורדה: אפשרות להשתתף בשיחות ועידה באפליקציה הפופולרית ישר מהרכב. יותר לא יהיו להם תירוצים על חוסר זמינות כשהם בדרכים, ועל קושי לפתוח מצלמה כשהם מתחברים מהנייד בפקק.

מנהל המוצר של זום, ניטאשה ואליה, לא הוסיף פרטים כאשר חשף את התוכנית באירוע של החברה, אבל אמר כי היכולת תהיה זמינה בקרוב בכל טסלה חדשה. דגמי טסלה מקבלים עם עדכונים קבועים "מהאוויר", באמצעות תקשורת סלולרית, ויכולות רבות שנוספות לדגמים שיורדים מפס הייצור מעודכנות אוטומטית גם במכוניות שכבר על הכביש.

מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
בעבודה מכל מקום, גם במכונית/קינן כהן
האפשרות תביא את טסלה, ולא בפעם הראשונה, להתנגשות עם תקנות התעבורה בישראל

לא ברור אם תהיה למשל הגבלה על שימוש ביכולת החדשה רק כאשר הרכב חונה, או גם בזמן שהוא בתנועה. האפשרות האחרונה למשל תביא את טסלה, ולא בפעם הראשונה, להתנגשות עם תקנות התעבורה בישראל.

תקנה 28א' בתקנות התעבורה קובעת כי 'ברכב מנועי המצוי בנסיעה לא תופעל תצוגה הנראית ממושב הנהג, יותקן ברכב מנגנון לניתוקה בהיות הרכב בנסיעה ולא ינהג בו אדם אלא אם נותקה התצוגה כאמור'. סעיף נוסף מסייג ומתיר שימוש במסך לצורך ניווט או תפעול הרכב. עוד קובעת התקנה, כי השר הממונה רשאי לתת היתר להפעלת מערכת למטרה בטיחותית וכאשר אינה מחייבת צפייה רצופה. העונש על העבירה, אגב, הוא זימון למשפט + 8 נקודות חובה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מבחן דרך: טסלה מודל 3 LR. קינן כהן
ריקול לחגורת הבטיחות מאחור/קינן כהן

בתוך כל החלה טסלה לזמן גם בישראל בעלי מודל 3 לקריאת תיקון באבזם חגורת הבטיחות השמאלית במושב האחורי, ואת עוגן חגורת הבטיחות המרכזית כדי להבטיח שהרכיבים מהודקים לפי המפרט המתאים. במוסך יבדקו הרכיבים כדי לוודא שהותקנו כיאות.

בהודעת טסלה נאמר כי הקריאה חלה על מודל 3 שיוצרו בין השנים 2017 ל-2022. בחברה לא פירטו כמה מכוניות יזומנו בישראל. בעולם מדובר בכ-24 אלף חשמליות, כאחוז אחד בלבד מכלל המכוניות מדגם זה שיוצרו בשנים האחרונות, מה שמרמז כי בארץ יזומנו רק כמה עשרות מכוניות לבדיקה ותיקון. בישראל הושקה המודל 3 רק בשנה שעברה, ולפי נתוני משרד התחבורה עד כה נמסרו ממנה בארץ 8,620 יחידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully