וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחתם איפה החניתם את הרכב? נסו את טריק המפתח המוזר

21.1.2023 / 23:53

זה קורה כמעט לכולנו: חוזרים לחניון הענק ופתאום ברח לנו איפה שמנו את הרכב. מה עושים? קבלו טיפ לא ידוע - זה מה שתוכלו לעשות עם שלט המפתחות שיעזור לכם לאתר את הרכב שלכם

נהג לא מצליח לצאת מחניה בחניון/INSTGRAM

כולנו מכירים את התחושה המספקת להפליא שמגיעה עם מציאת מקום חניה בחניון מרובה קומות לאחר נסיעה סחור סחור, או אפילו בחניון חוץ עמוס במיוחד. עם זאת, לאחר שסיימתם את הקניות שלכם (או כל מה שיצאתם לעשות) זה לפעמים מתיש לנסות לזכור בדיוק באיזה מעבר או קומה השארתם את המכונית שלכם.

אם לא כתבתם לעצמכם (או צילמתם) איפה הרכב - אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתובבים במשך זמן רב בלי לראות את המכונית שלך - כזכור, בסיינפלד הקדישו לחזה פרק שלם. אם זו נשמעת כמו סיטואציה שנתקלתם בה יותר מדי פעמים, אז יש לנו טריק שיעזור לכם בפעם הבאה שאתם לא זוכרים איפה בדיוק החנתם.

למי זה לא קרה?

לפי מומחי רכב, יש שיטה לא ידועה שאתם יכולים לנסות עם מפתחות המכונית שלכם שתחסוך לכם זמן בחיפוש אחר הרכב. צוות המומחים בסוכנות הרכב "דיק לאבט" שיתפו את הטריק עם The Mirror, והסבירו: "אם אתה מתקשה למצוא את המכונית שלך בחניון עמוס, או אינך בטוח היכן החנית אותו - אתה יכול להניח את השלט של מפתח הרכב על הסנטר שלך כדי להגדיל את טווח האות של מציאת המכונית".

כן, זה נשמע מוזר, אבל למעשה - הראש שלך הופך לאנטנה. "מכיוון שהראש מכיל נוזלים, זה אומר שהוא למעשה מוליך נהדר ויגדיל את טווח האות של השלט", הם הסבירו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כן. זה עובד

עוד ענייני חנייה
הסרטון שחשף: כולנו חונים בצורה לא נכונה
הרגע בו אישה שעוזרת לנהגת שמתקשה בחניה הפכה בשניות מגיבורה למרשעת


צוות המירור החליט לבדוק את השיטה וגילה שזה אכן עובד - אבל לא עבור כולם. הן מציינים שנראה שטריק המפתחות עובד רק על מכוניות מסוימות (בעיקר חדשות). ככל הנראה זה גם תלוי בדגם הרכב - הם למשל לא הצליחו לגרום לטריק לעבוד על פיאט 500, אבל הוא כן עבד עם פולקסווגן פולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully