וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדאצ'יה מציעים לכם להפוך את הג'וגר למיני קאמפר

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 8:45

עם כל הכבוד לצביעה הכהה ומראות הברונזה של הג'וגר "אקסטרים" את ההפתעה שלו הוא מחביא בחלק האחורי של תא הנוסעים

אוהל אחורי דאצ'יה ג'וגר. אתר יצרן
אחרי פירוק המושבים האחוריים ניתן להתקין את קופסת האחסון והמזרן/אתר יצרן

דאצ'יה, מותג הרכב הזול של רנו, מנסה לשדר קשיחות מחוספסת ומציעה ללקוחות שלה את רמת הגימור "אקסטרים" בניחוח שטח לרוחב כל היצע הדגמים שלה. חוץ מהצביעה הירוקה בשילוב ברונזה, ריפודים מהודרים ואלמנטים גרפיים שמזכירים מפה טופוגרפית הוא מציע גם כמה שדרוגים לדגמים הקיימים שלה, את חלק מהם אנחנו עשויים לראות בארץ.

כך למשל, היא מציעה בגרסה הזו את הספרינג החשמלי הקטן עם מנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 65 כ"ס במקום 44 כ"ס, טווח הנסיעה נותר ללא שינוי 220 ק"מ בתוואי משולב או 305 ק"מ בעיר. הסטפווי והג'וגר יקבלו מערכת שיפור אחיזה שאמורה לעזור להם להתקדם גם בתנאים פחותי אחיזה עם כיול שונה לבקרת היציבות שתאפשר מידה מסוימת של סחרור גלגלים עד שאלו משיגים אחיזה.

דאצ'יה ספרינג אקסטרים. אתר יצרן
ספרינג אקסטרים, בואו, כמה אקסטרים אפשר לשים ב-65 כ"ס/אתר יצרן

אבל מה שבאמת תפס את העין במקרה של מהדורות האקסטרים זה מה שמציעה החברה ללקוחת הג'וגר כמו האביזר שהופך את החלק האחורי של המיניוואן הקומפקטי למקום לינה עם שטח אחסון תחתיו. ה- Sleep Pack כמו שמכנים אותה בדאצ'יה היא הראשונה מסדרת מוצרים שתציע היצרנית ללקוחות המטיילים שלה.

לאחר שליפת שני המושבים האחוריים ביותר של הרכב, תופסת את מקומם קופסת אחסון בנפח 220 ליטרים עם מדף נפתח כלפי חוץ. מעליה, עם קיפול מושבי השורה השנייה נפרש מזרון במידות 190X130 ס"מ כשמעליו נותר מרווח של 60 ס"מ עד התקרה.

באופן מפתיע כיסויים לחלונות הצד אינם כלולים בחבילה עצמה וניתנים לרכישה בנפרד. מוצר נוסף שניתן להצמיד אליו יהיה אוהל ייעודי שניתן לחבר לאחורי הג'וגר כאשר תא המטען פתוח לייצור מרחב מחייה גדול אפילו יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהל אחורי דאצ'יה ג'וגר. אתר יצרן
צריכים עוד מקום? בעתיד אפשר יהיה לחבר גם אוהל מלא/אתר יצרן

בפריסבי, יבואנית דאצ'יה, אומרים שהם בהחלט בוחנים אפשרות להציע את החבילה הזו גם בישראל. לדברי היצרנית ניתן להרכיב אותה גם על מכוניות קיימות והיא אינה דורשת התאמות מיוחדות. אלא שכאן נכנס היבט המחיר של החבילה - 1,490 יורו באירופה (5,740 שקל) כאשר היא מוזמנת יחד עם המכונית או 1,790 יורו שהם 6,900 שקל כשהיא מגיעה בנפרד. קרוב כבר למחירים של אוהלי גג והרבה מעל לתקציב של בנייה עצמית ואלתור על בסיס ידיים טובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully