וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הקרוסאובר 7 מקומות החשמלי של קיה

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 3:46

EV9 הוא רכב פנאי גדול ומרהיב, שמבוסס על הפלטפורמה של ה-EV6 והאיוניק 5. מה אנחנו כבר יודעים עליו בוודאות ומתי הוא יגיע לארץ

קיה EV9/קיה

אחרי טיזרים ודגם קונספט מגיע הדבר האמיתי: קיה חשפה הלילה את ה-EV9, קרוסאובר חשמלי 7 מקומות גדול, שמבוססת על גרסה מוגדלת של הפלטפורמה המוצלחת שכבר משמשת את קיה EV6 ואת יונדאי איוניק 5 ו-6.

קיה EV9. קיה,
קורות צד מושחרות וחלון משולש בשורה האחורית/קיה

חזית שטוחה כיאה לרכב חשמלי, עיצוב רבוע וקשוח וסביבת נהג שמהווה פיתוח של זו שראינו בשאר האחיות לפלטפורמה, יוצרים קרוסאובר בעל עיצוב ייחודי ומרשים, שנכנס לפלח שוק כמעט ריק. כרגע נמצא שם רק BYD טאנג. הממדים טרם נחשפו, אך הרכב החדש עשוי להיות גדול יותר מהסורנטו, וסביר שגם מרווח ממנו, מה שיקל עליו להתחרות ברכבי הבנזין והדיזל בקטגוריה, כולל קיה קרניבל ושברולט טראורס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קיה EV9. קיה,
סביבת הנהג. כמו של EV6 ואיוניק 5, אבל משודרגת/קיה

מנועים והנעה: קיה לא חשפה עדיין את המפרט הטכני, אך לפי הדלפות מוקדמות הוא צפוי לכלול גרסאות הנעה אחורית עם 204 כ"ס וכפולה עם 405 כ"ס, ולהציע טווח של 350-462 ק"מ. סוללת 77 קוט"ש צפויה להיות הבסיסית וסביר שתהיה אופציה לאחת גדולה יותר.

קיה EV9. קיה,
השורה השנייה מסתובבת, כך שאפשר להושיב את הנוסעים אלה מול אלה/קיה

אבזור: סביבת הנהג כוללת שני מסכי 12.3 אינץ', ויש בחירה בין גרסאות 6 ו-7 מושבים, בשלוש שורות. השורה האמצעית יכולה להסתובב ולאפשר לנוסעים לשבת אלה מול אלה, בתצורת לימוזינה.

הגעה לארץ: ברבעון האחרון של 2023, או בתחילת 2024.

מחיר: טרם נקבע, אבל צפוי להיות גבוה ולהפוך את ה-EV9 לקיה היקרה ביותר שנמכרה כאן. הערכות ראשוניות מדברות על יותר מ-350 אלף שקל וחלק מהגרסאות עשויות להגיע לאזור ה-400 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully