וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינית חשמלית זעירה בדרך: BAW פוני

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 18:55

במחיר שצפוי לעמוד על 70 אלף שקל, חברת USD, יבואנית BAW בישראל תשיק בתחילת החודש הבא מכונית מיקרו עירונית חדשה. אלו הפרטים הראשונים

BAW פוני. אתר יצרן
באורך כללי של קצת יותר מ-3 מטרים היא תמצא חניה בכל פינה/אתר יצרן

אחרי שהביאה לכאן שני דגמי מכוניות חשמליות עירונית בשמות ליצ'י וסאנשיין, תתחיל יבואנית הרכב USD לשווק מותג חדש בישראל - BAW. הפרסום הראשון באתר WHEEL חושף כי הדגם שיגיע אלינו נקרא פוני וכמו הליצ'י והסאנשיין גם תגיע בתקינת קוואדרוסייקל, המגבילה את הנסיעה ברגב לדרכים עירוניות בלבד.

BAW, שהם ראשי תיבות של Beijing Automobile Works היא יצרנית השייכת לקבוצת BAIC ומאז נוסדה ב-1953 מייצרת שלל כלי רכב בהם משאיות, מיניבוסים, רכבי שטח, טנדרים, מכוניות פרטיות וגם כלי רכב צבאיים.

במאי 2022 היא הוסיפה להיצע הדגמים שלה את ה-S3 שתיקרא בישראל "פוני". שוק מכוניות המיקרו החשמליות בסין הינו עצום ומהווה על פי ההערכות כ-9.5% משוק המכוניות החשמליות בסין. שם היא עוד אחת משלל יצרניות ודגמים, אולם בכבישי ישראל מדובר עדיין בכלי רכב חריג למדי.

BAW פוני. אתר יצרן
הטווח: בין 120 ל-180 ק"מ בתלוי בסוללה/אתר יצרן

כמכונית עירונית, היא ארוזה במרכב זערורי, אורך כללי של 3.15 מטר, 1.5 מטר רוחב וגובה חריג של 1.6 מטרים. בסיס הגלגלים הוא באורך של 2.05 מטר ולפחות על פי נתוני היצרנית תכיל 4 נוסעים, נתון המשקל הוא 620 ק"ג בלבד.

הנתונים הטכניים כפי שמופיעים באתר היצרנית הם הספק של 27 כ"ס ממנוע שמחובר לגלגלים האחוריים וניזון מסוללת 9.6 או 13.6 קוט"ש הטווח בגרסת הסוללה הקטנה יותר עומד על כ-120 ק"מ ובגדולה יותר על כ-180 ק"מ. המהירות המירבית היא 80 ו-100 קמ"ש בהתאמה.

בתא הנוסעים היא מגיעה עם לוח מחוונים ומסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' כל אחד הממוקמים על פנל רציף. מצלמת 360, חיישני חניה, הגה כוח, מיזוג אוויר, הפעלה קולית וגם WIFI הם חלק מהאבזור שמופיע באתר היצרנית. מה שלא מופיע הוא פירוט לגבי אביזרי הבטיחות אותם תציע המכונית, אם כי בתמונת תא הנוסעים ניתן לראות שהיא מצוידת בכרית אוויר בהגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
BAW פוני. אתר יצרן
שני מסכים, ללוח המחוונים ולמולטימדיה, 10.25 אינץ' כל אחד/אתר יצרן

רכיב הבטיחות הינו נקודה קריטית בכלי הרכב האלו, לאור התוצאות הבעייתיות שהציגו במבחנים שערך בעבר ארגון הבטיחות האירופי למכוניות מסוג זה. אז, השיגו מכוניות מתוצרת בג'אג' ההודית, איקסאם וליג'ייה הצרפתיות, רנו טוויזי ואחרות ציונים נמוכים של שני כוכבים לכל היותר וגם זה תחת הקלות שקיבלו המכוניות האלו בסטנדרט המבחן: מבחן ריסוק חזיתי במהירות של 40 קמ"ש בלבד במקום 64 קמ"ש. הדגם של BAW טרם עבר בסין מבחן ריסוק פומבי.

מחיר הדגם הדומה שמשווקת היבואנית כיום, הסאנשיין M2 עומד על החל מ-58 אלף שקל, הפוני שגדולה ממנה, מודרנית יותר ובעלת טווח וביצועים משופרים עולה יותר ממנה, לא מפתיע. על פי מידע שהגיע אלינו אך לא אושר על ידי היבואנית יעמוד מחיר המכונית על 70 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully