וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפ מעדכנת את הרנגלר, שווה?

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 1:42

מי היה מאמין שיום אחד הבשורה הגדולה של ג'יפ רנגלר תהייה מערכת הנעה היברידית פלאג אין מעודכנת... מה עוד הכינו במתיחת הפנים של אייקון השטח?

רנגלר מתיחת פנים 2023. אתר יצרן
זה גריל שלא יבוא בקלות למעריצים, ויעורר הרבה ויכוחים מסביב לגזיות הקפה והפויקה/אתר יצרן

"הגריל קטן יותר, מסך המולטימדיה גדול יותר", זה משפט אחד שמסכם את מתיחת הפנים של ג'יפ רנגלר, אבל לא רק אותו אלא גם את הכיוון אליו הולכת תעשייה שלמה. אבל ככל שמדובר בג'יפ ובטח ברנגלר כל שינוי בגריל, גם אחד קטן הוא סיפור של ממש.

מתיחת הפנים הזו מגיעה כ-5 שנים אחרי הצגת הדגם, כאשר בינתיים נכנס לזירה שהייתה שלו בבלעדיות הפורד ברונקו ובג'יפ מבינים שלהישען על מורשת, מוניטין וסנטימנט כבר לא יבטיח להם זרימת מזומנים כפי שהתרגלו אליה.

זו לא מתיחת פנים מהפכנית, אלא יותר שורת ליטושים ותשובה לביקורות נגד הדגם, כזו הנהוגה בתעשיית הרכב כאשר דגם מגיע לאמצע מחזור החיים שלו.

רנגלר מתיחת פנים 2023. אתר יצרן
תא הנוסעים מרוענן, המסך גדל/אתר יצרן

השינויים החיצוניים המרכזיים הם הקטנה של גריל 7 החריצים כאשר אלו הופכים להיות קצרים ורבועים יותר ומגיעים מעכשיו במסגרת שחורה ולא בצבע הגוף (למעט ברמת הגימור "סהרה"). בג'יפ טוענים לקירור טוב יותר של המנוע ושהם מתאימים יותר לפגוש עם הכננת האינטגרלית שמוצעת בגרסאות הרוביקון. האנטנה נעלמה לטובת אחת שמוטמעת בשמשה הקדמית לאור הנטייה שלה להיתלש במעבר בין שיחים וענפים.

בתא הנוסעים הבשורה המרכזית היא הגדלה של מסך המגע מ-7 או 8.4 אינץ' עד כה בהתאם לרמת הגימור ל-12.3 אינץ'. כבעבר הוא יציע קישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, הפעם גם אלחוטית. המיקום שלו גם מביא אותם להחליף את פתחי יציאת המיזוג העגולים בכאלו שטוחים. ג'יפ גם מיישרת קו עם שנת 2023 ותאפשר כיוון חשמלי למושבים, אבל רק ברמות הגימור הגבוהות. עוד בהצהרות: שיפור איכות החומרים ובידוד הרעשים - כל אלו היו נקודות תורפה קשות מאוד של הדגם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רנגלר מתיחת פנים 2023. אתר יצרן
גרסת פלאג אין מוזלת נוספת להיצע/אתר יצרן

עוד נקודת תורפה חמורה של הרכב הייתה ברמת הבטיחות. בטח לאור ציון הבטיחות המחפיר אותו קיבל במבחן הריסוק האירופי. מעתה הוא יוצע הרנגלר עם מערכות בטיחות מתקדמות כמו התרעת אי שמירת מרחק ובקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור ועל רכב ב"שטח מת" וכן נוספות שתי כריות אוויר וילון למספר כולל של 6 כריות. במקביל עבר הג'יפ חיזוקי מבנה כדי לשפר את העמידות שלו בפגיעות מהצד. עם זאת, מלבד כריות האוויר וחיזוקי המבנה שיגיעו כסטנדרט, מערכות האקטיביות החדשות לא יוצעו ברמת הבסיס, רק באלה היקרות יותר.

מתיחת הפנים מוסיפה גרסה נוספת לרוביקון בשם רוביקון X, שלוקחת את יכולות השטח הקיצוניות לכתחילה עוד כמה קליקים למעלה. אבל רגע לפני, נתחיל בשינויים ברוביקון שכוללים סרן אחורי דנה 44HD, הפעם מסוג "Full Float", בקצרה - במקום פלאנג' המחובר לקצה הצירייה ועליו ברגי הגלגל בסרנים רגילים, כאן הציר ממשיך מעבר לקו ברגי הגלגל ומאפשר מיקום פנימי יותר של הפלאנג' ולכן התמודדות טובה יותר עם עומסי צד ומשקלים, מקום לעוד מיסבי גלגל ועוד. כננת 8,000 ליברות של WARN ועוד. הרוביקון X מוסיפה גם תיבת העברה עם יחס מופחת לזחילה טכנית, מצלמה שמעניקה הצצה למה שקורה מתחת למרכב, צמיגי 35 אינץ' ועוד.

רנגלר מתיחת פנים 2023. אתר יצרן
כננת אינטגרלית ברוביקון/אתר יצרן

גם אגדות שטח לא פטורות מהצורך לעמוד בצו האופנה האקולוגי, ולכן כחלק ממהלך של העברת מחצית מדגמיה להנעה מחושמלת עד 2030, ג'יפ מרחיבה את היצע גרסאות ה-4Xe הרנגלר בעל הנעת הפלאג אין לגרסת כניסה מוזלת ברמת הגימור "ספורט S" זולה יותר. הדגם שהגיע עד כה ברמת הגימור רוביקון עשוי להיות אחד האטרקטיביים ביותר בהיצע שלה.

מחירן של גרסאות הספורט אצל היבואן בארץ, חברת סמלת, עומד כיום על 290 אלף שקל לקצרה ו-320 אלף שקל לארוכה, בעוד הרוביקונים מתחילים ב-420 שקל. פער של 100 אלף שקל ביחס לגרסת ה-4Xe שמגיעה כיום רק בייבוא מקביל בכ-490 אלף שקל עשוי להיות הצעה מושכת מאוד למי שרוצה קצת ירוק מתחת לבוץ של הרנגלר שלו.

נכון לעכשיו צפי ההגעה של הרנגלר המחודש לישראל עומד על המחצית הראשונה של שנת 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully