וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי משיקה מחדש את הרכב החשמלי הראשון שלה. זול זה לא

עודכן לאחרונה: 4.5.2023 / 19:57

הקרוסאובר החשמלי של אודי מקבל מתיחת פנים ושם חדש: Q8 e tron. הטווח שופר, האבזור תוגבר, וגם המחיר טיפס למעלה. כל הפרטים בפנים

אודי Q8 ETRON/אודי Q8 ETRON

בעת שהושק לפני כארבע שנים בישראל וגם בעולם, היה אודי e tron אחד מחלוצי החשמל בקטגוריית הפרימיום. אבל המתחרים החדשים שנוספו מאז וההתקדמות הטכנולוגית שעברו המכוניות החשמליות יצרו פער לא מבוטל, פער שאודי מבקשת לצמצם עכשיו עם השקת מתיחת הפנים והשם החדש לדגם.

כעת, תחת השם Q8 e-tron 55 הוא מקבל סוללה בטכנולוגיה חדשה ושיפורים אווירודינמיים שמאריכים את הטווח החשמלי המוצהר בנהיגה משולבת ל-508 ק"מ בתצורה הרגילה ועד ל-524 ק"מ בתצורת הספורטבק (398 ק"מ בעבר לדגם הרגיל ו-410 ק"מ לספורטבק, והרבה פחות בחיים האמיתיים).

נהיגה ראשונה באודי Q8 e-tron בוואלה רכב

אודי Q8 e-tron. אתר יצרן
הדגם הרגיל לעומת הספורטבק. השני מוסיף 16 ק"מ לטווח/אתר יצרן

חיצונית הדגם מחדד את ההופעה לקו הנוכחי של דגמי היצרנית, הגריל בולט יותר עם כונסי אוויר גדולים מבעבר, חלקם דינמיים עם תריסים שנפתחים ונסגרים בהתאם למהירות וצרכי הקירור של הרכב. כמו כן הוא מצויד בספוילר קדמי שמשפר גם הוא את זרימת האוויר סביב הרכב. המימדים נותרו דומים עם 4.91 מטרים לאורך, 1.94 מטרים לרוחב וגובה של 1.63 מטרים. בסיס הגלגלים נותר על 2.97 מטר.

ההנעה היא עדיין כפולה באמצעות שני מנועים חשמליים, וההספק נותר גם הוא זהה ועומד על 408 כ"ס ו-67.7 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.6 שניות (5.7 שניות בעבר). הסוללות גדלו מ-95 קוט"ש ל-106 קוט"ש והטעינה המהירה היא בקצב של עד 170 קילוואט בעמדות DC תומכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אודי Q8 e-tron. אתר יצרן
גם סביבת הנהג התעדכנה/אתר יצרן

ברשימת האבזור של ה- Q8 e-tron אפשר למצוא בין השאר לוח מחוונים דיגיטלי של 12.3 אינץ', מסך מולטימדיה של 10.1 אינץ' ומסך תחתון של 8.6 אינץ' לשליטה בבקרת האקלים. יש גם בולמי אוויר אדפטיביים, היגוי פרוגרסיבי, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים וגג פנורמי. חבילת ה"לקשרי" מוסיפה מערכת שמע של בנג אנד אולפסון עם 16 רמקולים, אוורור למושבים הקדמיים וחישוקי 21 אינץ' (במקום 20 אינץ' ללא החבילה).

במפרט מערכות הבטיחות נרשמות בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בצומת ובנסיעה לאחור, מצלמות 360 מעלות ועוד.

כפי שצפינו כבר בנהיגה הראשונה בו, מחירי ה- Q8 e-tron מטפסים גם הם עם השם, הטווח והאבזור החדש ויעמדו על 600 אלף שקל שקל לגרסה הרגילה (525.2 אלף שקל בעבר) ו-620 אלף שקל לתצורת הספורטבק (546 אלף שקל). זאת בזמן שאחת המתחרות העיקריות של ה-Q8, לקסוס עם ה-RZ החשמלי, הוזילה אותו השבוע ב-50-60 אלף שקל, למחיר בסיסי של 400 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully