וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-DS7 המחודש יש יותר מהכל, גם במחיר

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 13:05

מתיחת הפנים של ה-DS7 מביאה ריוויזיה בהיצע המנועים שלה והיא תוצע מעתה רק עם הנעת פלאג אין, כולל אחת שרירית במיוחד. גם המחיר עולה בחדות

DS7 המחודש 2023. רונן טופלברג,
ליטושי העיצוב החיצוניים מינוריים/רונן טופלברג

בשלוש השנים האחרונות עבר היצע הגרסאות ב-DS7 שורת שינויים תכופה כל כך שהיא אפילו הצליחה לבלבל אותנו לפעמים, יכול להיות שאי שם יש גם כמה בעלים של הדגם שלא ממש סגורים על איזו גרסה הם נוהגים בעצם. אם ב-2020 היו לו שבע רמות גימור ושילוב של מנועי דיזל 2.0 ליטרים, בנזין 1.6 טורבו ו-1.6 פלאג אין. ב-2021 הצטרפו הנעות כפולות וגרסת פלאג אין שהעלו את המבחר ל-9 רמות גימור ו-4 מנועים. ב-2022 זה ירד חזרה לחמש רמות גימור ושלושה מנועים. ועוד לא נכנסו בכלל לסבך תתי הגרסאות.

אבל השנה? הגרסה מתוחת הפנים שמגיעה לפה עושה את העסק לפשוט מאוד, יש רמת גימור אחת שמגיעה עם מנוע אחד בשלוש רמות הספק.

DS7 המחודש 2023. רונן טופלברג,
רמת גימור אחת, מאובזרת מאוד, כולל ראיית לילה בגרסאות החזקות/רונן טופלברג

רגע לפני המנועים, תזכורת קצרה, ה-DS7 שהוצג במקור ב-2017 הוא הבכיר בדגמי מותג היוקרה של סטנלטיס ועבר מתיחת פנים בשנה שעברה שכללה גם שורת עדכונים טכניים. מתוך שלל רמות הגימור שהיו לו בעבר, הוא מגיע לישראל רק ברמת הגימור "ריבולי" הבכירה מאוד.

שם תמצאו את הדור החדש של מערכות המולטימדיה ב-DS שכבר פגשנו בהשקה שלו ובהחלט מהווה שדרוג, ומוצגת על מסף 12 אינץ', לוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ', 4 בולמים אקטיביים עם שליטה נפרדת בכל בולם שמשנים את דרגת השיכוך באמצעות סריקת הכביש עם מצלמת החזית, ראיית אינפרה אדום לילה (בגרסאות הבכירות), עיסוי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מערכת שמע של FOCAL ועוד. בבטיחות: תיקון סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית וזיהוי תמרורים משולב בבקרת השיוט.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
DS7 המחודש 2023. רונן טופלברג,
גם מאחור המראה לא שונה לגמרי/רונן טופלברג

השינוי המשמעותי ביותר כאמור הוא למערכות ההנעה. הדגם שיימכר כאן מעתה רק בתצורת ההנעה של פלאג אין מגדיל את מארז הסוללות שלו מ-13.5 ל-14.2. מה שמאפשר להאריך מעט את הטווח החשמלי שלו מ-58 ל-66 ק"מ. אבל זה גם אומר שיקח לכם יותר זמן לטעון אותו, הוא יכול לקבל מקסימום של 7.4 קילוואט, מה שאומר שמעמדת טעינה זה ייארך כשעתיים, בשקע כוח ביתי - 7 שעות.

המנוע בבסיסו הוא אותו סידור של שילוב יחידת בנזין 1.6 ליטרים טורבו עם מנועים חשמליים. בגרסת הבסיס זה מביא אותו ל-225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה מניעה את הגלגלים הקדמיים ותאיץ אותו ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות.

הגרסה החזקה יותר, עם 300 כ"ס ו-53 קג"מ. כאן יש שני מנועים חשמליים, אחד מהם על הגלגלים האחוריים שיוצר למעשה הנעה כפולה. התאוצה למאה מתקצרת ל-5.9 שניות והמהירות המירבית היא 235 קמ"ש.

DS7 המחודש 2023. רונן טופלברג,
רמת הגימור הגבוהה נשמרת גם בשורה האחורית/רונן טופלברג

בראש ההיצע עומדת הגרסה החזקה ביותר של ה-DS7 אי פעם, כאן עם אותו סידור מנועים חשמליים עולה ההספק ל-360 כ"ס ללא שינוי בנתון המומנט. אבל דווקא גרסה זו החזקה ביותר אינה בעלת כושר גרירה מבחינת הרישוי. התאוצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-5.6 שניות. אבל הדגש כאן הוא על כיול המתלים וההתנהגות.

מהנדסי חטיבת הספורט של DS הנמיכו אותו ב-1.5 ס"מ, הרחיבו את מפשק הגלגלים ב-2.4 ס"מ מלפנים וס"מ בודד מאחור וציידו אותו בבלמים גדולים יותר של 380 מ"מ וצמיגי פיילוט ספורט של מישילן. אתם מוזמנים לראות מה חשבנו עליו בנהיגה הראשונה בו.

DS7 המחודש 2023. רונן טופלברג,
מבטיח טווח חשמלי משופר/רונן טופלברג

אז לכל הדבר הזה יש מחיר, במקרה של ה-DS7 הוא גבוה מאי פעם ושם אותו בפוזיציה שבה הוא מתקשה לעשות את הטריק ההוא לגרמנים של להציע הרבה יותר בהרבה פחות.

כך למשל, מחיר גרסת הכניסה עומד על 340 אלף שקל, זו התייקרות של 45 אלף שקל ביחס למחירה לפני מתיחת הפנים. בעוד גרסת ה-300 כ"ס תעלה מעתה 395 אלף שקל עלייה של כ-50 אלף שקל ביחס לרמת הגימור הגבוהה של הדגם בעבר. גרסת הקצה החזקה ביותר שלא שווקה פה מקבילה שלה בעבר תעלה 430 אלף שקל. זה כבר מאוד קרוב למחירו של ב.מ.וו X3 פלאג אין שמתחיל ב-445 אלף שקל למשל, יקר יותר מוולוו XC60 פלאג אין ב-420 אלף שקל שגם חזק ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully