וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במתיחת הפנים של קיה קרניבל מסתתרת הפתעה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 20:28

מתיחת הפנים הקרובה לקיה קרניבל שאמורה להיכנס לייצור כבר השנה, תכלול חזית בהשראת הקו החשמלי שלה וגם הנעה היברידית. אלינו היא תגיע במחצית הראשונה של 2024 עם סימן שאלה גדול

קיה קרניבל. אתר יצרן
קיה קרניבל, מתיחת הפנים בקרוב/אתר יצרן

זה כבר כמה שנים שחרושת שמועות עקשניות סובבת את הקרניבל של קיה. למוביל הנוסעים הטוב ביותר בשוק כרגע (ונהגנו בכולם: בהונדה אודיסי, בטויוטה סיינה ובקרייזלר פאסיפיקה) יש הכל: מרווח, נוחות, אבזור, בטיחות, תא מטען ענק, שימושיות, איכות חומרים. אבל יש לו בעיה אחת גדולה - צמאון בלתי מרוסן לדלק. 10 ק"מ לליטר בבנזין ו-12 ק"מ לליטר בדיזל - אלו המספרים שהוא מסתובב סביבם.

עכשיו, ממש עוד מעט הוא הולך לשפר גם את הנקודה הזו עם צעד שכבר מזמן היה אמור לקרות. מתיחת הפנים של הדגם שאמורה להיחשף עוד השנה ולהכנס לייצור בתחילת 2024 תציע גרסת הנעה חדשה - היברידית.

קיה EV9. קיה,
הכיוון הוא החזית הזו, אבל עם גריל כמובן/קיה

בגדול מדובר ברענון אמצע חיים לדגם, שהוא הדור הרביעי של הקרניבל. חיצונית, באיורים והדמיות שנעשו על בסיס צילומי ריגול שלו, נראה שהגריל ויחידות התאורה שונים, כולל מעבר של הפנסים למבנה מאונך בדומה לזה שנושא ה-EV9 החשמלי בחזית. יש גם שורת שינויים קלים בתא הנוסעים בגרפיקה של לוח המחוונים, מה שנראה כמו תצוגה עילית, מן הסתם בגרסאות המאובזרות יותר, ועוד.

לפי דיווחים בתקשורת בדרום קוריאה, המנוע ההיברידי הוא זה שנמצא בסורנטו ובספורטאז' ההיברידיים - 1.6 ליטרים מוגדש טורבו שיחד עם יחידה חשמלית מפיק 230 כ"ס משולבים לעומת 201 בקרניבל דיזל ו-272 ב-V6 בנזין. השימוש יהיה ככל הנראה באותה סוללת 1.49 קוט"ש ומעניין יהיה לראות כיצד ישפיע המיקום שלה (בסורנטו היא מתחת לתא הנוסעים) על המרווח בקרניבל. מה שלא ברור כלל זה האם הקרניבל ההיברידי יישאר עם תיבת 8 הילוכים, או יעבור ל-6 הילוכים כמו הסורנטו והספורטאז'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנוע היברידי קיה. אתר יצרן
המנוע ההיברידי יהיה ה-1.6 ליטר טורבו-חשמל מהסורנטו והספורטאז'/אתר יצרן

נכון להיום, קיה קרניבל הוא פחות או יותר המיניוואן היחידי בשוק המקומי בשיווק סדיר. את הפסיפיקה של קרייזלר סמלת כבר לא מביאה ובמחיר שבו הוא שווק פה, גם לא היה לו סיכוי של ממש. סיינה ההיברידי יקר מאוד גם הוא ומגיע, כמו ההונדה אודיסי המצוין ביבוא מקביל בלבד - גם שם המחירים לא ממש נוחים, והערוץ הזה לא תמיד קוסם לכולם.

בטלקאר, יבואנית קיה לישראל אישרו כי מתיחת הפנים לקרניבל תוצג במהלך שנת 2024, אולם הם עדיין לא יודעים מה יהיה מועד ההגעה או היצע הגרסאות בישראל בשלב זה. במידה והוא יגיע לכאן, יש פה פוטנציאל לא מבוטל לחבילה אטרקטיבית מאוד, אבל בתנאי אחד - כיום פער המחירים בין הסורנטו ההיברידי (270 אלף שקל) למקבילו עם מנוע הבנזין (247 אלף שקל) עומד על כ-9% וזה פחות או יותר הפער בו לעלות יותר, עשוי להיות יותר מדי. כך שהרבה מהסיכוי לראות אותו פה וגם מצליח תלוי ביכולת לצמצם את המספר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully