וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא מייבשת: טויוטה bz4X מעכשיו תיטען מהר יותר

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 20:56

שנה לאחר תחילת השיווק שלה בישראל, טויוטה מביאה את ה-bz4X ליישר קו עם רמת הטעינה המקובלת בחשמליות בטעינה ביתית. הזמן קוצר בשליש, אבל יש עוד חדשות

טויוטה bz4X במבחן שטח. קינן כהן, מערכת וואלה
הפער ביכולת הטעינה נסגר/מערכת וואלה, קינן כהן

כאשר מדברים על מכוניות חשמליות השיח נוטה להתרכז בטווח ובאפשרות לטעון את המכונית בבית, כלומר, ביכולת להעמיד עמדת טעינה פרטית שתאפשר לכם לצאת כל בוקר לדרך עם "טנק" חשמל מלא.

אבל במקרה של טויוטה bz4X, עד היום כדי להגיע למצב כזה נאלצו 566 הרוכשים של המכונית הזו עד כה להישאר הרבה זמן בבית. היצרנית שציידה את המכונית בתחילה במטען פנימי חד פאזי שאפשר למכונית להיטען בקצב איטי להפליא, המשמעות הייתה מילוי של הסוללה בלא פחות מ-19 שעות בחיבור לשקע הביתי.

כעת מודיעה היבואנית על תחילת השיווק של הגרסה המעודכנת, כאשר גולת הכותרת היא ציוד המכונית באפשרות טעינה תלת פאזית, מה שמקצר את זמן הטעינה לכ-6.5 שעות בלבד. בכך היא מצטרפת לשתי יצרניות סיניות שגם הן שדרגו במהלך השנה האחרונה את יכולת הטעינה הביתית בדגמים שלהן - סקיוול ואייוויז מחד לתלת פאזית.

טויוטה bz4X. קינן כהן
אפשר יהיה לצאת מוקדם יותר לדרך/קינן כהן

בנוסף לקיצור זמני הטעינה מצהירים בטויוטה כי עדכנו את תוכנת ניהול החשמל של המכונית, בין השאר הצגה מדוייקת יותר של הטווח. מה שמאפשר למכונית לצמצם את "טווח הביטחון" שבו הייתה מתריעה על מרחק הנסיעה הנותר ככזה שמוגדר כמינימלי. כמו כן, שופרה הצגת הטווח המדויק עם הפעלת מערכת המיזוג. במבחן הדרכים שערכנו לדגם "גבתה" הפעלת המזגן בין 50 ל-60 ק"מ בטווח החזוי.

עוד בעדכון שיפור יכולת הסוללה לעמוד במחזורי טעינה מהירה (DC). איפה נמצא ה-bz4X בדירוג הטוענות המהירות ביותר בישראל? קראו כאן. תוספת תצוגת אחוזים לסוללה בנוסף למרחק הנותר בק"מ. את העדכון יקבלו כל לקוחות הדגם ללא עלות במרכזי השירות של טויוטה, משום שהמכונית אינה תומכת בעדכונים דרך האוויר (OTA).

מחירי הרכב נותרו ללא שינוי, 240 אלף שקל לגרסת ההנעה הקדמית ו-260 אלף שקל לזו עם ההנעה הכפולה.

עם הדגם המעודכן, מציעה היבואנית לכל רוכש בדיקת התאמה והתקנת עמדת טעינה ללא תוספת מחיר, הטבה שיוניון מוטורס מעריכה בשווי של כ-6,500 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully