וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קורבט בארץ בייבוא סדיר: מ-780 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:48

80 שנה אחרי השקת הקורבט הראשונה אפשר יהיה למצוא את הדור השמיני שלה באולמות התצוגה של שברולט גם בישראל, אחרי ש-151 יחידות כבר הגיעו בייבוא מקביל. ומה כולל המפרט?

סוף סוף: יבואנית שברולט חברת UMI הכריזה רשמית על תחילת שיווק הקורבט C8 סטינגריי בישראל. כפי שנחשף בוואלה, הקורבט תשווק בישראל רק בגרסה ה-V8 הבסיסית, עם מנוע 6,200 סמ"ק, ללא גרסאות Z06 המחוזקת ו-X-RAY ההיברידית, בגרסאות קופה וקונברטיבל.

זאת הפעם הראשונה שבה תעמוד מכונית הספורט האייקונית באולם התצוגה של שברולט לצד שאר דגמי המותג. אולם בגלל האיחור בתחילת הייבוא הרשמי של הקורבט הנוכחית לארץ, כבר נמסרו בישראל 151 דגמי קורבט סטינגריי שהגיעו בייבוא מקביל ואישי.

GM, הקורבט שהוצגה לראשונה ב-1953 מכרה קרוב ל-2 מיליון יחידות עד היום, והיא מכונית הספורט הנמכרת בהיסטוריה. הדור הנוכחי הוא הראשון עם מנוע מרכזי, שממוקם מאחורי תא הנוסעים, תצורה שמאפיינת בדרך כלל מכוניות על יקרות בהרבה, ומסייעת בהשגת חלוקת משקל אופטימלית.

ההיסטוריה הארוכה של הקורבט והנקודה היהודית
האיש שברח מהנאצים כדי לשפר את מכונית הספורט של אמריקה

הקורבט בדרך לישראל?. יצרן, אתר יצרן
סביבת הנהג. מכונית ספורט, אבל מאובזרת כמו מכונית ב-800 אלף שקל. חוץ מבטיחות אקטיבית/אתר יצרן, יצרן

הסטינגריי מצוידת כאמור במנוע בנזין נטול טורבו עם 8 צילינדרים, תצורה קלאסית שמזוהה עימה כבר שנים. המנוע מספק 490 כ"ס ומומנט של 65 קג"מ ומחובר לתיבה רובוטית דו מצמדית בעלת 8 הילוכים. הכוח עובר לצמד הגלגלים האחוריים, בדרך לתאוצנ מ-0 ל-96 קמ"ש ב-2.9 שניות ומהירות מרבית של כ- 296 קמ"ש. גם את הדלק היא מכלה במהירות, עם צריכה משולבת של 8.3 ק"מ לליטר.

הקורבט תשווק בישראל עם חבילת אבזור ושיפורים Z51, שכוללת בלמי ביצועים משופרים עם קאליפרים 4 בוכנות של ברמבו, מערכת בולמי זעזועים עם בקרת שיכוך מגנטית ניתנת להתאמה, מערכת פליטה משודרגת, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני, ספוילר אחורי מוגדל, ספליטר קדמי, צמיגי ספורט בעלי ביצועים משופרים, מערכת קירור מנוע מוגדלת Heavy Duty, ויחס העברה סופי מקוצר. בנוסף מאובזרת הקורבט בחישוקים קדמיים בקוטר 19 אינץ' וחישוקים אחוריים 20 אינץ'.

הקורבט בדרך לישראל?. יצרן, אתר יצרן
המנוע. מרכזי אחורי, כמו בפרארי שעולה פי 3/אתר יצרן, יצרן

רשימת האבזור כוללת עוד מסך מגע 8 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ' ,תצוגה עילית, תמיכה באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי, בלוטות', טעינה אלחוטית לנייד, מושבים בתפעול חשמלי, מערכת שמע של BOSE עם 14 רמקולים, ומערכת הקלטת נהיגה וביצועים במסלול לצרכי ניתוח ולמידה.
בנוסף, מצויד הדגם בבקרת אקלים אלקטרונית, דו איזורית, כניסה והתנעה ללא מפתח, כולל זיהוי הגדרות נהג, פתיחת תא מטען בשליטה משלט הרכב, הגה בציפוי עור, מתכוונן חשמלית ומחומם. מושבי ספורט משודרגים GT2 בשילוב סיבי פחמן, ריפוד עור נאפה מחורר, חימום ואוורור למושב נהג ונוסע, תמיכת גב תחתון למושב נהג ונוסע, תמיכה צידית מתכווננת למושב נהג ונוסע. פנסים ראשיים LED עם כוונון גובה אלומה אוטומטי ומראות צד מתקפלות חשמלית.

אבזור הבטיחות כולל 4 כריות אוויר, התראת שטח מת, התראת תנועה חוצה מאחור, חיישני חניה אחוריים, מערך מצלמות היקפי לתמרון מיטבי, ומערכת התראות בהתקנה מקומית שנדרשת משום שהב-2023 הקורבט עדיין לא מצויידת במערכות בטיחות אקטיביות.

המחירים הם 779 אלף שקל לקופה ו-851 אלף שקל לקונברטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully