וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: בעלי BYD מקבלים גם אנדרואיד אוטו

26.6.2023 / 13:52

לקוחות הקרוסאובר החשמלי הנמכר ביותר בישראל יוכלו לעשות שימוש בקישוריות האנדרואיד אוטו לאחר עדכון שעברו מרחוק

BYD אטו 3. יואב פולס,
עכשיו גם עם אנדרואיד במסך/יואב פולס

ליותר מ-11 אלף בעלי BYD אטו 3 עם נייד בעל מערכת הפעלה של אנדרואיד חיכתה הפתעה שקטה בשבועות האחרונים. תשעה חודשים אחרי שהגיע לישראל ופחות או יותר במקביל לשווקים אחרים בעולם, מגיע העדכון למערכת המולטימדיה של BYD שמאפשר חיבור והפעלה של קישוריות האנדרואיד במכונית. זאת לאחר שלפני מספר חודשים עודכנה המערכת גם עם קישוריות אפל קארפליי.

הרכב שהגיע בשלב הראשון ללא תאימות למכשירים, הביא לכך שחלק מהלקוחות פנו לגורמים פרטיים שהציעו "פתיחה" או "פריצה" של מערכת המולטימדיה ובמסגרתה התקנת שלל אפליקציות ישירות על מערכת ההפעלה של המסך. הבעיה, בחלק מהמקרים הגישה לאפליקציות השונות גם אפשרה צפייה בתכני ווידאו וגלישה חופשית באינטרנט בזמן נהיגה.

אנדרואיד אוטו חדש. קינן כהן
מערכת ההפעלה של אנדרואיד אוטו, גישה מוגבלת ובטוחה לשימוש בנהיגה/קינן כהן

ואחרי שנאלצו לעשות שימוש בחיבור חיצוני להפעלת המערכת מה שמכונה "דונגל", שהיה איטי, מסורבל ולא יציב יוכלו מעתה לעשות שימוש בקישוריות הרגילה למכשירים. במהלך השבועות האחרונים החלה היבואנית בשלב האחרון של עדכון מערכות המולטימדיה מרחוק באמצעות עדכונים באוויר (OTA) ובימים האחרונים הושלמו עדכוני כל כלי הרכב.

קישוריות אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו מאפשרות לבעלי הטלפונים הניידים להציג ממשק משתמש מותאם לכלי רכב על גבי מערכת המולטימדיה המקורית. האפליקציות שההפעלה שלהן מתאפשרת הן רק כאלו המותאמות לשימוש בזמן נהיגה. הן בשל חסימת ווידאו, גלישה, בחלק מהמקרים גם כתיבה במערכות ניווט ועוד. גם חיפוש אנשי קשר מוגבל למספר גלילות מסוים, אחריו המערכת נעצרת על מנת למנוע מצב של היסח דעת מוגזם בכביש. רוצים לגלות את כל הפיצ'רים החדשים? הכנו לכם מדריך פה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully