וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסעתם מעל 200 קמ"ש? המשטרה יכולה לקחת לכם את האוטו לתמיד

ארז הראל, אודי עציון

17.7.2023 / 8:57

נהג שברולט קורבט שנתפס ב-208 קמ"ש בכביש 6 הועבר למעצר בית והמשטרה נערכת לחלט אותו. שווי הרכב: מעל חצי מיליון שקל שיכנסו לקופת המדינה

החרמת מכונית שברולט קורבט. דוברות משטרת ישראל
לפחות שיתנו להיפרד לשלום מהמכונית/דוברות משטרת ישראל

המשטרה מתחילה לחלט מכוניות של עברייני מהירות. הנוהל שיושם עד כה במקרה של עבירות סמים ונהיגה ללא רשיון, של החרמת רכבו של העבריין, מכירתו והעברת הכסף לקופת המדינה, ננקט לראשונה גם במקרה של העבירה הנפוצה יחסית.

שוטרי ומתנדבי התנועה במרחב שרון קיימו במהלך סוף השבוע מבצע אכיפת תנועה בתחום המרחב.
במהלך הפעילות עצרו שוטרי אגף התנועה אדם שנהג בשברולט קורבט, לאחר שנתפס במהירות של 208 קמ"ש בכביש 6. נהג מכונית הספורט, תושב כפר קאסם נעצר לחקירה ובסיומה נכלא.

שלשום הועבר הנהג למעצר בית ורכבו נתפס על ידי בוחני התנועה במרחב שרון על מנת להתחיל איתו הליך חילוט.

הקורבט בדרך לישראל?. יצרן, אתר יצרן
שברולט קורבט, ביצועים והתנהגות של פרארי בפחות מחצי מחיר/אתר יצרן, יצרן

ייבוא סדיר של הקורבט לארץ החל רק באחרונה, במחיר התחלתי של 780 אלף שקל. אולם הדור הנוכחי של הקורבט אגדת הרכב בת ה-70 שממשיכה לשגע את האמריקנים, הראשון עם מנוע מרכזי, מיובא לארץ בייבוא מקביל מזה כשנתיים. גם המכוניות שהיו מהראשונות שהגיעו לארץ נסחרות כיום בכחצי מיליון שקל. כך שמעבר לעונש הכבד שצפוי לנהג אם יורשע, הוא ניצב בפני ענישה כלכלית משמעותית, אם ייאשר בית המשפט את החילוט.

לקורבט מנוע 8 צילינדרים בנפח 6,200 סמ"ק שמפיק 490 כ"ס. היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 296 קמ"ש.

בתום המבצע נרשמו מעל 100 דו"חות תנועה בגין שכרות, מהירות חריגה, שימוש בטלפון סלולארי בניגוד לחוק ואי מתן זכות קדימה. כמו כן, השוטרים פסלו את רישיונם של 12 נהגים למשך 30 יום והם יזומנו לדין בגין העבירות שבוצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully