וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה ג'וגר היברידי אוטומטי: 7 מקומות ב-175 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 11.8.2023 / 11:24

המיני-ואן ההיברידי הזול ביותר בארץ יהיה הרבה פחות זול מהצפוי, תוספת של 50 אלף שקל למחיר גרסת הבנזין הידנית. לפחות נשארה ההבטחה ל-20 ק"מ לליטר

דאצ'יה ג'וגר היברידי. קינן כהן
ג'וגר היברידי. תוספת של 50 אלף שקל עבור יחידת הנעה היברידית ותיבה אוטומטית/קינן כהן

בהשקת הג'וגר ההיברידי אוטומטי היו אנשי דאצ'יה נרגשים. סוף סוף הם יכולים להשלים את בשורת המכוניות העממיות, היעילות, התכליתיות והזולות גם בעלויות התפעול השוטף. להיות אלו שהמכוניות שלהם זולות באולם התצוגה ואז אחר כך בתחנת הדלק. הם היו כל כך מרוכזים בתפיסה שהלקוח שלהם מונחה מחיר ותמורה, שזו גם הייתה התשובה שלהם לשאלה על פערי רמת הבטיחות בינו לבין מכוניות מודרניות אחרות. אפילו נציגי היבואנית טענו כי המחיר אליו הם שואפים הוא כ-140 אלף שקל, סכום שנמצא הרבה מתחת למחירי כלי הרכב בעלי 7 מושבים אחרים, בטח כאלו היברידיים. ואז הגיעה המציאות.

דאצ'יה ג'וגר היברידי. קינן כהן
שורת המושבים השלישית דווקא מרווחת/קינן כהן

בניגוד לתמחור החדש שלהם שחתך אלפי שקלים ממחירי הדאסטר והג'וגר, בניגוד להודעה על תחילת השיווק של הלוגאן המחודשת, את תחילת המכירה של הג'וגר ההיברידי אוטומטי עשתה היבואנית בשקט, כמעט בהחבא. במחיר כזה, מי יכול להאשים אותה. אמנם בשנה האחרונה ראינו התייקרויות בשוק הרכב, אבל לא כאלה. הג'וגר ההיברידי אמנם נהנה מביקוש חזק בחו"ל, אבל זה לא מצדיק פער של 50 אלף שקל מג'וגר בנזין ידני ברמת גימור זהה.

תזכורת: הג'וגר הוא מיניוואן קטן בעל 7 מקומות עם אורך של 4.5 מטר, רוחב של 1.8 מטר ו-1.7 מטר לגובה. בסיס הגלגלים שלו נדיב ומשתרע על 2.9 מטר. בשימוש בכל המושבים הוא מותיר תא מטען של 160 ליטר.

ההבדל המרכזי בינו לבין הג'וגר שמשווק פה כבר שנה הוא במנוע ובתיבת ההילוכים. יחידת הכוח היא 1.6 ליטר ללא טורבו שעם מנוע חשמלי וסוללת 1.2 קוט"ש מספקים לה הנעה היברידית בהספק משולב של 140 כ"ס. תיבת ההילוכים בעלת 4 יחסי העברה והחלפות הילוכים ללא מצמד אלא על ידי מנוע חשמלי. התוצאה היא 10 שניות ל-100 קמ"ש בתאוצה, אבל מה שהרשים אותנו עוד יותר בהשקה היו כ-20 ק"מ לליטר שהוא הציג.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דאצ'יה ג'וגר היברידי. קינן כהן
יחידת ההנעה של הג'וגר. מוצעת גם בדגמי רנו/קינן כהן

הג'וגר ישווק בישראל ברמת הגימור הגבוהה של הדגם +EXPRESSION וזו כוללת בין השאר מערכת מולטימדיה 8 אינץ' עם תאימות לאנדרואיד ואפל, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, יציאת 12V למושב האחורי, פנסי לד, בגרסה זו מוסר הגלגל החלופי ובמקומו ערכת ניפוח. באבזור הבטיחות המתקדם הרשימה כמקובל בדאצ'יה - קצרה. בלימה אוטומטית, זיהוי רכב ב"שטח מת". התרעה בלבד בסטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל ושלטי מהירות הם רק עם מערכת בהתקנה מקומית. לג'וגר כוכב בודד במבחן הריסוק האירופי.

סקודה קודיאק צ'רי טיגו 8. קינן כהן, מערכת וואלה!
שתי אלטרנטיבות באותו מחיר: צ'רי טיגו 8 חדש או סקודה קודיאק בן שנה שנתיים/מערכת וואלה!, קינן כהן

המחיר הנוכחי זהה לזה של להיט המכירות למשפחות גדולות בשנה האחרונה, מבית אותה יבואנית, הצ'רי טיגו 8 פרו. שמציע יותר מרווח, יותר אבזור, יותר כוח ולמרבה המבוכה - יותר מערכות בטיחות, אך עדיין ללא ציון במבחן הריסוק האירופי. במחיר של שניהם אפשר למצוא בשוק המשומשות כלים מוכחים ועדיפים כמו מיצובישי אאוטלנדר, סקודה קודיאק או פולקסווגן טיגואן אולספייס בני שנה-שנתיים.

היתרון היחידי שנשאר לג'וגר בתמחור הנוכחי הוא צריכת הדלק, שטובה בכ-40% אחוז מזו של הצ'רי לפי נתוני היצרן של שניהם, ושווה חסכון של אלפי שקלים ומאות טונות 2CO לק"מ בשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully