וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רי טיגו 8 פרו: איך אפשר לייקר ולהוזיל רכב במקביל

3.7.2023 / 19:58

אחרי שהתייקר משמעותית, צ'רי טיגו 8 פרו חוזר עם רמת גימור חדשה, מקוצצת באביזרים ובמחיר שאמור לאפשר לו להמשיך להיות הדגם הנמכר ביותר בקבוצת הקרוסאוברים 7 מושבים

צ'רי טיגו 8 פרו. קינן כהן
צ'רי טיגו 8 פרו, לאן נעלמו 168 אלף השקל?/קינן כהן

עם הכניסה של צ'רי לישראל בסערה בראשית נובמבר 2022 כתבנו עליו שהנשק שלה הוא מחירים שוברי שוק, ובעוד שני הדגמים הקטנים שלה ה-FX והטיגו 7 לא רשמו פרקי קליטה יוצאי דופן, בכל הקשור לטיגו 8 פרו הסיפור היה אחר לגמרי. אחרי שנכנס לפה במחיר של 168 אלף שקל, חצי שנה אחרי ההשקה שלו הוא הדומיננטי ביותר בקטגוריית ה-7 מושבים, עוקף בסיבוב דגמים בעלי וותק ומוניטין כמו מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק - במיוחד בציי הרכב.

אבל מה ששיחק לטובתו בתחילת הדרך היה לא רק מחיר נמוך משמעותית מהמתחרים שלו, עם רשימת אבזור ארוכה, אלו היו גם המלאים - מילת הקסם ומשאת נפשם של יבואנים רבים בשנים האחרונות ואצל צ'רי לא הייתה בעיה כזו. אולם ככל שהתעשייה מגבירה קצב מחד ומחירו של הטיגו 8 פרו האמיר בחדות בן לילה במאי ל-185 אלף שקל, עם הפסקת ייבוא גרסת הבסיס, שנמכרה בעיקר לצה"ל בעסקת ליסינג לקצינים. כאן נדרש צעד שיעזור לו להחזיק בהישג שרשם.

צ'רי טיגו 8. קינן כהן, מערכת וואלה!
בלי אוורור מושבים וכיוון חשמלי למושב הנוסע, גם על הריפוד החום תצטרכו לוותר/מערכת וואלה!, קינן כהן

והצעד הזה מגיע בדמות הצגת רמת גימור חדשה בשם לקשרי פיור במחיר של 175 אלף שקל, מחיר הנמוך ב-10,000 שקלים מזה של הגרסה המאובזרת יותר אבל גבוה ב-7,000 שקל ממחיר גרסת הלקצ'רי כאשר הושקה בארץ.

כמו ברמת הגימור הגבוהה יותר, רשימת האבזור כוללת בין השאר חימום למושבים הקדמיים, כיוון חשמלי למושב הנהג, לוח מחוונים ומסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ', טעינה אלחוטית, חלון שמש, טעינה אלחוטית ויציאות מיזוג לשורה השנייה. גם רשימת מערכות הבטיחות לא נפגעת וכוללת עדיין תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב ב"שטח מת" והתרעה על פתיחת דלת לנתיב לא פנוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צ'רי טיגו 8 פרו. קינן כהן
מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי/קינן כהן

על מה מוותרים ברמת הגימור החדשה ביחס לבכירה? האוורור למושבים הקדמיים כבר לא איתנו, וכן הכיוון החשמלי למושב הנוסע והאפשרות לשלוט עליו משורת המושבים השנייה. ריפודי העור בגוון הקאמל מוחלפים בשחורים, מספר הרמקולים יורד מ-8 ל-6, וגם ההפעלה באמצעות פקודות קוליות, יושבי שורת המושבים השלישית שנהנו מיציאת מיזוג נפרדת ייפרדו ממנה.

מבחינת הנעה, אין שינוי והוא עדיין יעשה שימוש במנוע ה-1.6 ליטר טורבו עם 186 כ"ס, 28 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully