וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה טסלה מודל 3 המחודשת: כמה היא עולה מה השתנה

עודכן לאחרונה: 18.10.2023 / 12:04

מודל 3 המחודשת נחשפה הבוקר וכבר עודכנה באתר הישראלי של טסלה, שם ניתן להזמין אותה עם מועד אספקה באוקטובר. המחיר התייקר ב-12 אלף שקל, יכולת הטעינה שופרה והטווח הוארך

טסלה מודל 3 המחודשת. אתר יצרן
629 ק"מ של טווח בגרסת הלונג ריינג'/אתר יצרן

אחרי חודשים של חרושת שמועות טסלה חושפת רשמית את הגרסה המחודשת של המודל 3, שלא עברה שינויים משמעותיים מאז הושקה ב-2017, ומכרה כ-2 מיליון יחידות.

השינויים החיצוניים מתרכזים בפנסים הקדמיים הצרים ובאלה האחוריים, זה מה שרואים לפחות חיצונית מכיוון שעל פי הנתונים שפורסמו יש גם שיפור במקדם הגרר של המכונית, ל-0.22, מה שסייע בשיפור הטווח, ועל כך בהמשך.

טסלה מודל 3 מחודשת. טסלה,
סביבת הנהג המחודשת. חומרים איכותיים יותר, אך עדיין ללא מסך נפרד לנהג/טסלה

בתא הנוסעים המראה נותר מוכר, אבל גם הוא השתנה. יש שימוש בחומרי דיפון חדשים, גלגל ההגה קיבל עיצוב שונה וטסלה מסירה ממוט ההגה את ידית ההילוכים, והופכת את הידיות לכפתורים על ההגה.

ליושבים מאחור נוסף מסך 8 אינץ' מרכזי, המאפשר צפייה בזמן נסיעה, שליטה בבקרת האקלים ובמערכת הבידור הנהג, מצידו עדיין לא קיבל לוח מחוונים משלו, כמו שיש ב-S וב-X וכמעט בכל מכונית אחרת, חשמלית או לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טסלה מודל 3 מחודשת. טסלה,
המסך החדש ליושבים מאחור. אחרי הוספת יציאת מיזוג, זה הפיצ'ר הבא שהשוק ירדוף אחריו?/טסלה

צמד המטענים האלחוטיים לטלפונים הניידים מלפנים נותר, ויש 3 שקעי USB, שנייהם מהם במושב האחורי, בהספק משודרג של 65 וואט.

מודל 3 כבר השיג את דירוג חמשת הכוכבים המרבי במבחן הריסוק האירופי, עם ציונים גבוהים בסעיפים השונים. כעת הבטיחות שודרגה הלאה, כך מבטיחים בטסלה, עם הגנה משופרת בפני פגיעות צד.

המחירים מתייקרים מעט כאשר ה-SR תתחיל ב-205,630 שקל (193,000 שקל עד כה) והלונג ריינג' ב-242,767 שקלים (238,500 עד כה). מדובר בעליית מחיר סבירה ביחס לשיפור בטווח ותוספת האבזור.

טסלה מודל 3 מחודשת. טסלה,
הגג הפנורמי עדיין ללא וילון מקורי. אילון, מתי תחוס על תושבי מדינות חמות כמו ישראל?/טסלה

בטסלה לא מפרטים אם נעשה שימוש בסוללה החדשה של CATL ה-M3P, אבל לפחות לפי ההצהרה שלה הטווח בכל הגרסאות שופר. מודל 3 הבסיסית, SR תכסה 513 ק"מ של טווח במקום 491 ק"מ בדגם הנוכחי. המודל 3 בגרסת ה-LR תשיג, לפחות רשמית, 629 ק"מ לטעינה לעומת 602 ק"מ כיום. נכון לעכשיו לא פורסמו נתונים של גרסת הפרפורמנס.

השינויים נועדו לשמור על התחרותיות של מודל 3 מול מתחרות צעירות יותר כמו BYD סיל. ההתייקרות, בניגוד לשמועות ששיפור יעילות פס הייצור יאפשר הוזלת מחיר, רומזת שגם מודל Y שיקבל מתיחת פנים דומה בהמשך לא יישאר ברמת המחיר הנוכחית שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • טסלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully