וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלמוביל מוזילה את אורה פאנקי קאט החשמלית ב-18 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 15:25

יבואני הרכב משיקים חשמליות מאובזרות פחות כדי למתן את עליית המחירים בינואר בעקבות העלאת המסים. פאנקי קאט עם טווח רשמי של 420 ק"מ תעלה כעת מ-147 אלף שקל

השוואתי אורה פאנקי קאט וג'ילי גיאומטרי C. קינן כהן
ג'ילי גיאומטרי C ואורה פאנקי קאט. גרסאות מוזלות עם טווח ארוך ומחיר מופחת/קינן כהן

מס הקנייה הנמוך על מכוניות חשמליות עודד את יבואני הרכב לשווק אותן ברמות אבזור גבוהות. זאת משום שהמס נגבה גם על התוספות המקוריות, מה שהוזיל אותן מאוד לעומת מחירן בדגמי בנזין ודיזל.

אולם השנה כבר הוכפל מס הקנייה מ-10% ל-20% ובינואר הוא כמעט יוכפל שוב ל-35%. כדי למתן את ההתייקרויות ולהותיר את החשמליות במחירים תחרותיים לעומת דגמי הבנזין וההיברידיות שאיבדו מזמן את הטבות המס שלהן, משיקים היבואנים גרסאות בסיס מאובזרות פחות.

יבואנית ג'ילי הסינית, גיאו מוביליטי, למשל השיקה ביוני מתיחת פנים לקרוסאובר החשמלי גיאומטרי C, והוסיפה לראשנה למבחר גרסה עם הסוללה המוגדלת והטווח הארוך יותר, ללא מושבים קדמיים מאווררים, תצוגה עילית וסטריאו של בוש, תוך הוזלה הדגם ב-7,000 שקל לעומת הגרסה המאובזרת.

מבחני הדרכים של וואלה רכב:
ג'ילי גיאומטרי C מול אורה פאנקי קאט 400
אורה פאנקי קאט 300: מציאה חשמלית

אורה פאנקי קאט. קינן כהן
אורה פאנקי קאט. חסכון של 18 אלף שקל באמצעות ויתור על מסאז' במושבים הקדמיים, דלת תא מטען חשמלית ועוד/קינן כהן

כעת מצטרפת למגמה גם כלמוביל, יבואנית ORA הסינית גם כן. הפאנקי קאט הקומפקטית שלה שנמכרה עד כה בגרסת הטווח הארוך במחיר התחלתי של 165 אלף שקל, מקבלת כעת גרסת בסיס חדשה ב-147 אלף שקל, פרו 400. היא מגיעה עם אותה סוללת 63 קוט"ש, אותו טווח רשמי של 420 ק"מ, ואבזור הכולל מסך 20.5 אינץ' כפול, מראות צד חשמליות, מפתח חכם, מושב נהג בכיוונון חשמלי, מצלמת 360 מעלות ועוד.

מנגד איבדה הגרסה החדשה את חלון השמש הפנורמי, מושב הנוסע החשמלי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, חימום להגה ומסאז' בשני המושבים הקדמיים המוצעים בשתי הגרסאות המאובזרות יותר, פרו+ ו-GT. אין הבדל באבזור הבטיחותי.

למעשה האבזור של הפרו 400 יהיה זהה לזה של הפרו 300, המצוידת בסוללת 47.8 קוט"ש ומציעה טווח רשמי משולב של 310 ק"מ בלבד, ועולה 138 אלף שקל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אורה פאנקי קאט פרו 300. אודי עציון, מערכת וואלה
אורה פאננקי קאט. צמד מסכי ה-20.5 אינץ' נשארו גם בגרסה המוזלת/מערכת וואלה, אודי עציון

האם הפאנקי קאט תאבד את שמה הייחודי?

שבועון הרכב הבריטי אוטוקאר חשף אתמול כי מינואר תשנה גרייט וול מוטורס את שיטת סימון הדגמים שלה באירופה. לפי הפרסום ישתנה שמה של הפאנקי קאט ל-GWM 01, מהלך שנרמז השם שקיבלה הסדאן החשמלית שאמורה להגיע לארץ הגרייט וול 07.

לפי הפרסום ישונה גם השם של דגמי מותג WEY המשווקים בארץ בידי סמלת, ומתמחה ברכבי קרוסאובר פלאג אין ארוכי טווח חשמלי, כאשר Wey Coffee 01 ייקרא GWM Wey 05 ואילו Wey Coffee 02 היקר יותר ייקרא GWM Wey 06. עוד לא ברור האם השינויים האלה יחולו גם על השוק הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully