וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטנדר החשמלי של BYD מתקרב לייצור. האם יגיע גם אלינו?

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 16:18

הדמיות שצורפו לבקשת הפטנט על העיצוב חושפת את הצורה הסופית של הרכב המסקרן, שכבר פגשנו כאב טיפוס. מה כולל המפרט?

טנדר BYD. BYD, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הטנדר החדש. לוגו BYD ענק בחזית. בנה את החלומות שלך וקח אותם לאן שתרצה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, BYD

השנה נפרד שוק הטנדרים המקומי ממיצובישי טרייטון, לאחר שאזל המלאי שאצר היבואן לאחר הפסקת ייצור הגרסה האירופית. קטגוריה שנמצאת בעולם בעלייה, הודות לשימוש בכלים האלה כרכבי פנאי, ממשיכה להיעלם בישראל ולהתבסס על טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס, הטנדרים האמריקאים הגדולים של פורד, ראם ושברולט, ומעט פולקסווגן אמארוק ופורד ריינג'ר.

בארה"ב אפשר כבר לקנות טנדרים חשמליים של פורד, ראם, שברולט ולאחרונה סוף סוף גם את של טסלה. ישראל עדיין מחכה לטנדר החשמלי הראשון בייבוא סדיר, לאחר שאקזמפלרים בודדים הגיעו לכאן בכמויות קטנות ובמחירים מפחידים.

וולפגנג אגר, ראש מחלקת העיצוב של BYD, לשעבר באודי, האיש שחתום על עיצוב האטו 3 המוכרת היטב בארץ, הוא גם האיש שחתום על עיצוב הטנדר החדש של היצרנית הסינית. בקיץ פגשנו אותו כאב טיפוס מוסווה בחצר המפעל, אבל כעת נחשפים הקווים הסופיים שלו בבקשת הפטנט שהגישה היצרנית לשלטונות הסיניים לקראת השקתו הרשמית בקרוב.

טנדר BYD. הדמייה: BYD, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ומאחור. לא רק לעבודה, עם כל סממני הפנאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, הדמייה: BYD

אגר לא ממש מסכים עם אילון מאסק והסייברטראק שלו: הטנדר של BYD לא נראה כמו חללית, אלא כמו טנדר, רבוע וקשוח, אך עם נגיעות פנאי בדמות פסי גגון וחלון שמש, שיהיה בוודאי תלויי גרסת אבזור. יש גם לוגו BYD גדול כגריל בחזית.

סביבת הנהג כוללת את מסך ה-15.6 אינץ' שמוכר גם משאר רכבי BYD, לצד מסך 10.25 אינץ' המשמש כלוח מחוונים. יש גם צימוד אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שאין בכל רכב סיני עדיין.

הטנדר, ששמו המסחרי טרם נחשף, יימכר בשתי גרסאות: חשמלית ופלאג אין. המפרט של הראשונה עוד לא ברור, השנייה תצויד במנוע בנזין 1,500 סמ"ק, בשני מנועים חשמליים שיבטיחו הנעה כפולה, עם הספק משולב ומכובד של 490 כ"ס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אב טיפוס טנדר חשמלי BYD. אודי עציון, מערכת וואלה
ככה פגשנו אותו בשנה שעברה במפעל, עדיין תחת הסוואה/מערכת וואלה, אודי עציון

מלבד סין מיועד הטנדר כרגע לשיווק גם באוסטרליה, ניו-זילנד ומדינות נוספות באסיה. אולם ייבוא שלו לישראל זקוק לתקינה אמריקאית, שלא קיימת עבור מכוניות סיניות הנעדרות מהשוק האמריקאי על רקע המתיחות הפוליטית הגוברת בין שתי המדינות, או תקינה אירופית.

אולם נכון לעכשיו, BYD לא מתכוונת לשווק את הטנדר החשמלי באירופה, כך שאנחנו ניאלץ להמשיך לחכות לטנדר החשמלי הראשון במחיר ובכמויות סבירות בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • BYD Auto

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully