וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטי-מיליונר קנה לאשתו פרארי יוקרתית - והיא הרסה אותה כי נתקעה בשער

20.2.2024 / 0:14

מאט פינק את אשתו מוניק בפרארי חדשה, אך כשהיא ניסתה להיכנס איתה לאחוזה שלהם הסופה "אישה" תקעה את השער החשמלי על הרכב היוקרתי. אבל אל תדאגו, היא כבר התפנקה ברכב נוסף

ככה הפרארי נראתה כשהיא קיבלךה אותה במתנה/officialmattfiddes

אישתו של מולטי מיליונר קיבלה ממנו במתנה פרארי F8 ספיידר חדשה, צהובה ונוצצת, אולם היא מצאה את עצמה לפתע לכודה בתוכה במשך שעות - אחרי שנתקעה בשערים האלקטרוניים שבכניסה לאחוזה שלהם בדבון שבדרום מערב אנגליה.

מאט פידס, מומחה להגנה עצמית ושומר הראש בעבר של מייקל ג'קסון, קנה לאשתו מוניק את הפרארי f8 ששווה בבריטניה מעל 330 אלף ליש"ט (כמיליון וחצי שקלים) ובארץ אפשר לקנות אותה בלפחות 2.5 מליון שקלים) כמתנה לכבוד חג המולד.

אלא שביום שני, ה-22.1 מוניק רצתה להיכנס עם הרכב החדש שלה דרך השער החשמלי ונתקעה שם במשך שעות לאחר שהסופה "אישה" שהשתוללה באנגליה גרמה לתקלה בשער ותקעה את הרכב בין שני חלקי השער ההגדולים - בצורה כזו שלא ניתן היה גם לפתוח את דלתות הרכב. בתקשורת המקומית דווח שמאט נאלץ להזעיק חשמלאי מומחה כדי לשחרר את הרכב ואת אשתו.

הוא העלה לאחר מכן פוסט לאינסטגרם עם תמונה והכיתוב: "תישמרו על עצמכם עם הסופה 'אישה'. השער האלקטרוני שלנו התקלקל ומחץ את אשתי והפרארי שלה. היא נתקעה שם במשך שעות עד שהצלחנו לפתוח את השער. זה נזק של לפחות 50 אלף ליש"ט, אבל זה רק מראה לכם כמה החומריות לא חשובה ואני שמח שאשתי יצאה מזה בשלום. תיזהרו משערים אלקטרוניים ועצים שנופלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אבל אל תדאגו למוניק, מאט כבר פיצה אותה ברכב חדש שיתווסף לאוסף הרכבים שלהם, ששוויו מוערך בכמיליון ליש"ט. "מוניק ראויה לזה. זה נכון שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה שעובדת קשה. מאחורי הקלעים אשתי תומכת בי והיא גם אמא נפלאה לכל ששת ילדינו".

עוד מקרים מביכים
קיבל רישיון נהיגה, ואחרי 10 דקות כמעט טבע בנהר עם הרכב החדש שלו

נהג הפורשה התנגש ברכב ונחת על רכב אחר כשניסה להחנות

"הפרארי האחרונה שקניתי לה הייתה כדי לחגוג את יום הנישואין ה-11 שלנו - אז הוצאתי 600 אלף ליש"ט על מכוניות-על עבור אשתי תוך שמונה חודשים ומרצדס V חדשה לגמרי ב-77 אלף ליש"ט כמכונית משפחתית".

מאט התחיל את עסקי אומנויות הלחימה שלו עם 100 ליש"ט בלבד, ועכשיו הוא שווה 120 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully