וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריט ביתי נפוץ וזול ישמור על מראות הרכב נקיות בימים גשומים

31.1.2024 / 0:02

בעזרת פריט שנמצא אצלכם בחדר האמבטיה תוכלו לשמור על מראות הרכב שלכם נקיות וחלקות בזמן שהגשם בחוץ מאיים למנוע מכם את היכולת להיעזר בהן. זה יכול להציל את החיים שלכם

ככה תנקו את מראת הצד ברכב - בימים גשומים/Drivingskills

כולנו היינו שם: נוהגים ביום גשום ומנסים לנווט על הכביש בעזרת מראות הצד המעורפלות שלנו - שהופכות את המשימה לכמעט בלתי אפשרית. אל תתנו לעצמכם לעשות את הטעות הזאת שוב כי היא עלולה להוביל לאסון. מתברר שיש פתרון פשוט וזול עבור הבעיה המטרידה הזאת - והפריט שיסייע לכך כבר נמצא אצלכם בחדר האמבטיה.

משתמש הטיקטוק "מיסטר ריאן" הפתיע את 3.4 מיליון העוקבים שלו כשהציג להם בסרטון כיצד הוא מונע הצטברות של טיפות גשם וערפל על מראות הצד ברכב שלו בזמן שהן נרטבות מהגשם. הפתרון המפתיע הוא: משחת שיניים.

כן, אותו טריק שלכאורה מעלים שריטות ברכב, צפוי למנוע מטיפות הגשם להצטבר לכם על המראות. איך עושים את זה? מנקים תחילה את המראה בעזרת ספריי לניקוי מראות ומטלית, שמים מעט ממשחת השיניים על המראה (ממש את אותה כמות שאתם משתמשים לצחצוח השיניים) ומורחים את המשחה על המראה בעזרת האצבע ואחר כך בעזרת מטלית. לסיום לוקחים מטלית נקייה ומשפשפים את המראה היטב. זהו זה. כדי להוכיח שהטריק עובד, ריאן ריסס את המראה במים והטיפות ירדו מיד.

תראו כמה פשוט:

אם זו לא הוכחה מספקת, משתמש הטיקטוק tonggeshuoche שיתף גם הוא סרטון של הטריק כשהוא מראה שאפשר אפילו לדלג על שלב ניקיון המראה המקדים ולהתחיל ישר במריחת המשחה על המראה המלוכלכת. גם במקרה שלו זה עובד יופי.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
האם קולה באמת מעלימה שריטות מהרכב - או שזה מסוכן?

למה נועדו הנקודות השחורות על שמשת הרכב? הן לא סתם שם והתשובה מפתיעה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תראו:

למה זה קורה? משחת השיניים יעילה לניקיון מראות בגלל הפלואוריד שנמצא בה, שיוצר חיכוך על פני המראה - כלומר המים לא מסוגלים להתעבות שם. התהליך פשוט, מהיר וזול - והתוצאות לא פחות ממרשימות - ויכולות אפילו להציל חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully