וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?! חכו שתשמע את המחיר של לנצ'יה אפסילון החדשה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:01

מכונית הקאמבק של יצרן היוקרה האיטלקי מבוססת על פיג'ו 208 אך תימכר כרגע כמעט במחיר של טסלה מודל 3. מה היא מציעה בתמורה והאם נראה אותה בישראל

לנצ'יה אפסילון/לנצ'יה

39.5 אלף יורו: זה המחיר שנקבע באירופה למהדורת ההשקה של לנצ'יה אפסילון החשמלית החדשה, רק 3,000 יורו פחות ממחירה של טסלה מודל 3 בסיסית באיטליה. במושגים ישראלים מדובר במחיר של כ-200 אלף שקל.

אז נכון שמדובר במחיר מהדורת ההשקה, שתיוצר ב-1,906 עותקים, על שם שנת הקמתה של לנצ'יה. ונכון שבהמשך יגיעו גרסאות יקרות פחות, כולל בנזין היברידית מתונה. אבל מדובר בנקודת פתיחה מאתגרת במיוחד עבור מכונית הקאמבק של לנצ'יה, שמובילה השקה של דגמים חדשים ראשונים מאז 2011 ושנים של הזנחת היצרנית שכיכבה בפעם על הכבישים ובמירוצים, עם האורליה, הסטרטוס, התמא, הדלתא S4 ודלתא אינטגרלה, ועוד.

אם ב-1990 ייצרה לנצ'יה כ-300 אלף מכוניות, לא הרבה פחות מב.מ.וו, ב-2023 היא מכרה פחות מ-45 אלף, מדגם אחד שמיוצר בשינויים קלים כבר 13 שנה, ונמכר כיום רק באיטליה, האפסילון היוצאת. ב.מ.וו מכרה בשנה שעברה 2.4 מיליון מכוניות.

לנצ'יה אפסילון. לנצ'יה,
למרות ידיות הדלתות האחוריות החבויות בקורה האחורית, אפשר לזהות את ה-208/קורסה כבסיס/לנצ'יה

ב-2026 תושק הגאמה החדשה, שתגייס שם מהעבר לחשמלית חדשה שתתחרה - במי אם לא - בטסלה מודל 3 ובב.מ.וו i4. ב-2028 תושק גם דלתא חדשה, חשמלית גם כן.

אבל בינתיים מגיעה האפסילון החדשה, שמבוססת על פיג'ו 208 ואופל קורסה החשמליות, עם 4.08 מטר אורך, 1.76 מטר רוחב ו-1.44 מטר גובה, ומשקל של 1,584 ק"ג. היא גם תיוצר לצידן במפעל של קבוצת סטלנטיס בסרגוסה שבספרד - לא באיטליה. תמונות ראשונות שלה דלפו עוד בשנה שעברה, כעת היא נחשפת במלואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מעצבי לנצ'יה התאמצו להסתיר את המקור, עם עבודה יפה על החזית והאחוריים, שם אפשר למצוא פנסים עגולים בהשראת הסטרטוס. יש גם דשבורד חדש, כולל שני מסכי 10.25 אינץ', האחד הלוח מחוונים והשני כמסך מולטימדיה ותפעול, עם הבטחה לתפעול מהיר למרות היעדר כפתורים פיזיים.

בצד היוקרה אפשר למצוא לפחות במהדורת ההשקה מושבים חשמליים עם מסאז' מלפנים, עיצוב וחומרים מיצרנית רהיטי היוקרה קאסינה, ושולחן עגול בין מושבי הנהג והנוסע, שבו גם משטח טעינה לסולולרי.

לנצ'יה אפסילון. לנצ'יה,
צמד מסכי 10.25 אינץ' והשקה למערכת המולטימדיה החדשה של סטלנטיס/לנצ'יה

יחידה ההנעה זהה לזו שבפיג'ו ובאופל מתוחות הפנים: סוללת 54 קילוואט (51 קוט"ש בפועל), 403 ק"מ טווח, 156 כ"ס ו-26.5 קג"מ. בהמשך תושק גרסה היברידית מתונה, עם 1,200 סמ"ק ו-136 כ"ס.
לנצ'יה נכנסת כאן לנישה שבה נמצאת רק מיני קופר, כאשר אודי כבר הודיעה שה-A1 המתחרה הוותיקה לא תזכה למחליפה, וכי היא תתקשה לייצר חשמלית במחיר שיתאים לקטגוריה הזאת. תחרות מסוימת תגיע מצד אלפא רומיאו, שתשיק את המילאנו, על בסיס פלטפורמת הפיג'ו e2008.

למרות שבעבר העריכו ביבואנית פיאט, אלפא ולנצ'יה שהאפסילון תגיע לארץ בסוף השנה, כעת מוסרים שם שאין תאריך להגעתה. האמת, אפשר להבין.

לנצ'יה אפסילון. לנצ'יה,
פנסים אחורים עגולים גדולים שמזכירים את אלופת הראלי סטרטוס/לנצ'יה
  • עוד באותו נושא:
  • לנצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully