וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאדיחה של לנצ'יה: אב טיפוס סודי נפל לתעלת מים ונחשף

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 19:31

בעוד חודשיים תחשוף לנצ'יה אפסילון חדשה, דגם קריטי להישרדות מותג הפאר האיטלקי, ולכן נשמרה עד כה תחת מעטה חשאיות. עכשיו אנחנו יודעים עליה הרבה יותר

בשנה שעברה יצאה לדרך תכנית הבנייה מחדש של לנצ'יה תחת קונצרן סטלנטיס, המאחד את קבוצת פיג'ו, סיטרואן ואופל עם פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה, מזראטי, ג'יפ, ראם ודודג'.

המותג בן יותר מ-100 שנה, שעד לפני כ-20 שנה נחשב למתחרה בב.מ.וו, עתיר אליפויות אולם בספורט המוטורי ומככב בכל מוזיאון רכב רציני, התדרדר מאז לדגם אחד ויחיד, האפסילון, שמבוסס על בסיס פיאט 500, ונמכר בעיקר באיטליה.

אחרי 12 שנים ארוכות מאוד, אפסילון חדשה נועדה להיות הדגם הראשון בסדרה החדשה, זה שיחשוף לעולם את לנצ'יה החדשה, את כיוון הפאר המעוצב והנוח שנבחר עבורה, ויראה לעולם שיש למה לחכות.

חזית הלנצ'יה אפסילון החדשה. לנצ'יה,
חזית האפסילון החדשה/לנצ'יה

לא ככה תיכננו האיטלקים לחשוף אותו: תלוי ממנוף לאחר שאב טיפוס נטול הסוואה נפל לתעלת מים לא הרחק ממפעל של סטלנטיס בצרפת. לפי השמועות, שהמשטרה המקומית סירבה לאשר, הרכב נגנב ונדחף לתעלה. עניין שנראה די תמוה, לאור העובדה שאבי טיפוס של דגמים חדשים הם רכבים יקרים במיוחד ושמורים היטב. האם מדובר בהדלפה שנועדה להסתיר פאדיחה של צוות החברה?

כך או כך, עכשיו אנחנו יודעים שהאפסילון החדשה תהיה סופר מיני 5 דלתות, לעומת מיני 5 דלתות כיום. היא תתבסס מכאנית על פלטפורמת הפיג'ו 208/אופל קורסה, ותקבל את הגרסה החשמלית החדשה שלהן, עם סוללת 54 קוט"ש, מנוע בהספק של 156 כ"ס וטווח רשמי של כ-400 ק"מ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המגש העגלגל בתחתית הדשבורד בלנ'ציה אפסילון החדשה. לנצ'יה,
סוף סוף מקום להניח את כוס התה בנסיעה. המגש באפסילון החדשה/לנצ'יה

תמונה ששחררה לנצ'יה חושפת סביבת נהג ייחודית, עם מגש עגלגל בתחתית הדשבורד. תמונות אב הטיפוס נוטף המים חושפות זנב שונה משל הקורסה וה-208, עם כיתוב לנצ'יה גדול על השמשה האחורית.

היום חשפה לנצ'יה תמונה רשמית ראשונה של חזית האפסילון, שמזכירה מאוד את זו של דגמי אופל החדשים, בתוספת פסי לד בולטים ולוגו Lancia גדול. האפסילון החדש תושק בפברואר הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • לנצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully