וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרוסאובר החשמלי הקטן של מיני נחשף בתמונות ראשונות

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 8:39

אחרי שהמיני קאנטרימן החדשה גדלה והתייקרה, נחשפת הסיבה: תמונות רשמיות ראשונות של מיני אייסמן, קרוסאובר חשמלי קטן ופחות יקר

מיני אייסמן. MIIT,
האייסמן תיכנס בין המיני קופר לבין הקאנטרימן/MIIT

כבר כמה שנים שבמיני עובדים במרץ על הרכב חשמלי הייעודי הראשון שלהם. מה שהחל כקונספט בשנת 2022 והתקדם מאז לקראת גרסת ייצור תוך כדי טפטוף פרטים נוספים על הדגם.

זו אמורה להיחשף באופן רשמי עוד השנה ואילו השיווק יתחיל בשנה הבאה כדגם 2025. תמונות המכונית עם הסוואה כבדה שפרסמה היצרנית לא תרמו הרבה להבנה של המראה הסופי שלה, אבל הפעם, היא נחשפת בתצורת הייצור הסופית שלה. התמונות האלו מגיעות מאתר משרד התעשיה והמידע הטכנולוגי הסיני, שאליו נדרשים לדווח יצרנים ומשווקים של מכוניות על דגמים חדשים לקראת צאתם לשוק.

מיני אייסמן. MIIT,
האייסמן יאפשר לדחוק למעלה את מחירי הקאנטרימן/MIIT

אז מהי האייסמן ומה התפקיד שלה? בהיצע של מיני יש לה שני תפקידים, הראשון הוא להיות המכונית החשמלית הייעודית הראשונה של מיני. התפקיד השני הוא להתברג בין הקופר לבין הקאנטרימן בהיצע ולאפשר למיני להציע קרוסאובר זול יחסית, אחרי שהקאנטרימן החדשה שבה נהגנו לאחרונה גדלה והתייקרה.

לצורך ההשוואה, בעוד המיני קופר משתרעת על 3.86 מטרים והמיני קנטרימן שגדלה כל כך שמוזר בכלל לקרוא לה מיני מציגה אורך של 4.43 מטרים, האייסמן נמצאת באמצע עם 4.07 מטרים. הגובה הוא 1.5 מטר, גם הוא בין 1.46 מטר של המיני קופר לבין 1.66 מטר של הקאנטרימן. בסיס הגלגלים, שממנו נגזר מרווח הפנים של המכונית עומד על 2.61 מטר בין 2.53 מטר במיני קופר ל-2.69 מטר של הקנטרימן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיני אייסמן. MIIT,
למרות החצאיות והגגון, היא לא גדולה או גבוהה מסופר מיני רגילה/MIIT

למרות השימוש בפלסטיקה שחורה בבית הגלגלים ובתחתית הפגוש, למרות מסילות הגג, האייסמן הוא לא קרוסאובר ולא "בייבי קנטרימן" למרות מרכיבי העיצוב הדומים, הוא קרוב יותר לסופר מיני שצמחה לגובה, משהו בסגנון יונדאי וניו, רק קצת יותר נמוך. בהיותה חשמלית מלאה, מכונית בה הטווח הוא המלך, מיני מנסה להשתמש בטריקים עיצוביים כדי להעניק לה מראה קרבי, אבל להימנע ככל האפשר מלעשות דברים שפוגעים באווירודינמיות ובטווח.

על ההנעה צפויה להיות מופקדת יחידת החשמל מהמיני החשמלית - דגם הבסיס יהיה בעל הנעה קדמית והספק של 184 כ"ס וסוללת 40.7 קוט"ש. מעליו תהייה גרסת ה-S עם 218 כ"ס וסוללת 54.2 קוט"ש. כרגע אין נתונים אודות גרסת ה-JCW ולא ברור אם זו תוסיף כוח או תסתפק בשיפורי התנהגות.

בישראל מתומחרת כיום מיני קופר החשמלית מהדגם היוצא בכ-260 אלף שקל. נקווה שהאייסמן תקבל תמחור תחרותי יותר, באירופה ההערכות הן שהיא לא תעלה יותר מטסלה מודל 3 הבסיסית, שעולה אצלנו כ-220 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully